25 Temmuz 2013






Yardım !


9 Ağustos tarihine kadar sürecek online bir oylama için yardımızı isteyeceğim arkadaşlar, çünkü kiliseler tarafından desteklenen varsıl derneklerin oyları önde gözüküyormuş.

Bu arada Mısırlı kadınların yüzde 85'i Avusturya'ya sünnetli geliyormuş :( 

Oy kullanmak ve detaylar için  'tıklayınız'. 



 Özel Not: Mısır'da 12 yaşında bir kızcağızın sünnet edilirken öldüğünü okuyunca, şunları yazmıştım blogumda yıllar önce: "Bizim yobazlar kızları neden sünnet etmiyorlar bir bakayım şöyle derken şunu farkettim ki utanmasalar bunu da yapacaklar çünkü kadın sünnetini yapmasalar bile 'savunuyorlar'  çünkü bunu destekleyen, faziletli olduğunu söyleyen hadisler bkz. 'varmış'. 


3 yorum:

asliberry dedi ki...

Gay Kedi çok çok teşekkür ederim. Cansın. Biriciksin.

Adsız dedi ki...

Sevgili Gay Kedi blogunuzu proje icin actiginiz icin size tesekkür etmek isterim.

Yuzlerce proje ve dernek arasindan siyrilip böyle büyük bir ödül icin finale kalmak bizler icin buyuk basariydi ancak bundan sonrasi bir Davut ve Goliat öykusu ne yazikki :( Keza karsimizda koskoca bir Vatikan Mafia si var! Mafia diyorum cunku bu alanin Aga baba sidir kendileri..Eger bir sosyal proje desteklenecek se onlar karar verir..Bu nedenle bir göcmen ve kadin dernegi olarak bu yarista birinci gelmenin anlami cok buyuk bizler icin!

Cok tesekkürler ve Sevgiler!
Izzet

Plaza Sesi dedi ki...

ya bunu farkeden birilerinin oluşu ne güzel :(
Bloguna üye olunmuyor mu?
Nereden bulacağım ben seni gene ?
Sevgiler
Sık kullanılanlara ekledim ama inşallah bakarım :)