28 Ocak 2013






The Perks of
Being a Wallflower !


21. yüzyılın 'The Catcher in the Rye'si olarak nitelenen Stephen Chbosky'nin ünlü kitabının sinema uyarlaması The Perks of Being a Wallflower.

Fazla ipucu vermeyeyim ama straight aşk, eşcinsel tutku, ensest, ergenlik bunalımları gibi pek çok temayı başarıyla anlatan çok sağlam bir film. Fimden birkaç cümle seçtim;


"Kendi kendime soruyorum; neden ben ve sevdiklerim, bize bir hiçmişiz gibi davranan insanları seçiyoruz?"

"Çok fazla acı var. Bunları nasıl görmezden geleceğimi bilmiyorum."

"Yemin ederim ki biz sonsuzuz."




7 yorum:

oyuncak ayıcık dedi ki...

hmm.. film izlenesi duruyor. bu arada maillerinin gereksiz kısmına bakar mısın attığım mail oraya gitmiş olabilir de. konusu ''acil'' yazıyor

uyduruktanprenses dedi ki...

filmde geçen sözlerden etkilenerekten izleyeceğim ;)

chacoly dedi ki...

sevimli. muzikler de hos.

"we can be heroes, just for one day."

Adsız dedi ki...

Film ilk bakışta 'ergen' filmi gibi görünse de içinde barındırdıklarıyla, hikayesiyle ve genç oyuncuların enerjisiyle izlenilmesi zevkli hale gelen filmlerden. Keyif alarak izlemiştim bende. :)

Bu arada blogunuzu yeni buldum ve baştan okumaya karar verdim.

Merhaba gaykedi. :)

Adsız dedi ki...

Hakettiğimizi düşündüğümüz aşkı yaşarız.
Kedi gaykedi msn hesabını kulanmıyor musun artık ? ulaşamadım sana

gaykedi dedi ki...

msn kullanmıyorum kaç vakittir, gaykedi@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Bundan sonra sanirim ben de sizinleyim. :) ve bu filmi içlenerek izlemiştim..

Merhaba Gaykedi ve üyeler.
Ben Phenomen.