14 Ekim 2012







Kar Prensi !


Bir kadın okuyucumun bana gönderdiği, gencecikken eşcinsel bir aşk cinayetine kurban giden deniz subayı dayısıyla ilgili hüzünlü anıyı yıllar önce burada yayınlamıştım.

Radikal bloga ekleyince, dramaturji okuyan bir arkadaş bunun üzerinde çalışmak istediğini söyledi, 'adsız abla' rumuzuyla bana yazan o hanımefendi blogumu okuyorsa acaba bana ulaşabilir mi? Mail adresim gaykedi@gmail.com


Bu dokunaklı yazıyı okumak isteyenler şuradan ulaşabilir.
http://blog.radikal.com.tr/Sayfa/tutku-1321




3 yorum:

karakedi dedi ki...

yazıyı okurken gözlerim doldu, sonunda da bir umut kapladı diyebilirim içimi! bi garip oldum.

Adsız dedi ki...

slm..sabah neşeli kalktım tüm olumsuzluklara rağmen,çayımı alıp netin başına oturdum blogu açtım ve mahvolduğum an...işte bu yazı içtiğim çay boğazımda düğüm gözyaşları sel ve ağlama nöbetleri tekrar başlamasıyla darma dağın oldum....yazı çok güzel ne demem bilmiyorum ama mahvoldum ...yazının tarihi tam benim doğduğum tarih 1982 diye biten yazı beni tamamen bitirdi....
paylasım için sağolun...

sevgilerimle yanıkkoza...

Banu Bingor dedi ki...

Kediciğim,

Mektubu okurken, paylaştığın Adieu Mon Pays'i dinliyordum...

Acıları çabuk hissetmek gibi bir özelliğim zaten vardı da üstüne bir de anne olunca 22 aydır canıma okunuyor desem yeri...

Ses çıktı mı hanımdan?