29 Ekim 2012






Bir
Of Çeksem !


Dün akşam geç saatlerde yazdığım, yayınla tuşuna basmadığım bir yazı:


Ümit: Tasması ve tel numarası yazılı künyesi boynunda görüldüğü haberini aldık, umutla bir haber bekliyoruz, bir ihtimal çocuklar oynamaya çalışırken ürkütüp kaçırmış olabilirler.

Zor: Sabahtan beri hiç kahvaltı yapmadan bir bardak kahve ve bolca su içerek onu aradık, bir sürü ilan yapıştırdık, eve az önce girdik, ayaklarımız şiş, duşa girmek için suyun ısınmasını bir bardak şarapla bekliyoruz.

(Şimdilik) Son söz: Tarif edilemez bir şey, yoksunluk, çaresizlik, bazen bastıran karamsarlık duygusu, çalan her telefondan bir haber ummak. Annem evlatları kayıp olan ailelerin, evlatları ölenlerden daha çok acı çektiğini boşuna söylemiyormuş.





7 yorum:

Adsız dedi ki...

Siz onu bulmadan o sizi bulacak. emin olun. umidinizi kaybetmeyin

homeless dedi ki...

ahhhh
Daha önce köpeği çalınmış biri olarak acını, içinde olduğun hal i anlıyorum.
umarım en kısa zaman da telefon çok güzel haberlerle çalar...

O Gay Ben de dedi ki...

O size dönecektir; öyle umuyorum

sarya dedi ki...

merakla iyi bi haber bekliyorum.

Banu Bingör dedi ki...

Kediciğim merhaba!

Ben uzun aralıklarla dönüp dönüp okurken, hepten unutmuştum buraları.

Az önce eski blog kayıtlarından birinde çilekli pastaya yaptığın yorumu görünce "oy ben ne zamandır hiç okumadım Kediciğim'i! Ne ayıp!" dedim ve uçarak geldim.

Bulabildiniz mi haber çıktı mı? Bir gelişme olsa yazmış olurdun gerçi mutlaka...

Umarım sağ salim kavuşursunuz birbirinize... Haber verirsin zahir.

Özlemişim :) Şimdi bir dolanıp, son zamanlarda neler yazmışsın bir okuyayım.

Sevgilerimle,
İçtenlikle
Banu (BaL)

Adsız dedi ki...

birşey yok. ses yok. hiçbirşey yok.. belki de melek oldu. hafifleyin lütfen. bir hatanız yok.

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

çevredeki barınaklara baktınız mı? barınaklarda gönüllü çalışanlar oluyor, aktif şekilde sahiplendirme de yaptıkları için ortalıkta başıboş gezerken, kaybolduğunu düşündükleri hayvanların kayıp ilanlarını yayınlıyorlar, bir bilen-hatırlayan çıkar belki.