20 Eylül 2012






 Gay & Eşcinsel !

Müdürü olduğum ama gay olduğumu bilmeyen, işe yeni giren bir Karadenizli kız, ikindi  molasında, şu ördeğe tecavüz eden herifin konusu geçince, Lut kavmi v.s diyerek eşcinsellerin de sapık, günahkar olduklarını, Allah'ın böyle insanları lanetlediğini söyledi.

Diğer arkadaşlarım, kendi cinsiyle de olsa, iki yetişkin arasında tecavüz değil, sevgiyle yaşanan bir olaya bu yaklaşımının doğru olmadığını söyledilerse de Kuran, peygamber v.s diyerek karşı çıktı.

Onu anında rezil ederek işten kovabilirdim ama bunu yapmadım, sadece konuyu değiştirip gülümsedim, yakında gay olduğumu öğrenince çok mahçup olacak eminim.


11 yorum:

bliyaal dedi ki...

Nasıl öğrenecek? Sanki sinsi bir plan var burada.

Öhm, ben hâlâ hayattayım. Başka işlere daldığım için artık bloga yazamıyorum, ama başka yerde yazmaya devam ediyorum. Bizim Herackles de hayatta. Arada konuşuyoruz, kapitalizmin çarklarına kapıldı kendisi bu aralar.

Karapaks dedi ki...

Bence onu rezil etmeniz gibi bi durum olmamalı Siz tercihinizi dile getirmelisiniz. oda size sadece saygı duymalı. Ama genel yargıya bakarsak şaşırmamak gerekir.

Adsız dedi ki...

evet olacak , lütfen elinden tutun destek olun.

Adsız dedi ki...

sen öyle düşünüyorsun, o da öyle düşünüyor.

o da ona inanıyor sizlerin günahkar olduğuna, inandığından dolayı suçlayabilir misin onu?

xCoach Incompréhensible dedi ki...

insanları düşündükleri yada savunduklarından ötürü işten kovmak da neyin nesi?

işini iyi yapmaz, yada savsaklar; hatta uygun kişi olmadığı ortaya çıkar, anladım.

ama...
sakın.

Adsız dedi ki...

Aferin kıza,helal olsun

Gökhan El Khalisi dedi ki...

Bence neden düşündüklerinin doğru olmadığını, Lût kavminin sadece eşcinsel değil, ahlak adına bir hayat felsefeleri olmadığı ve o bölgede bulunan herkesi bu yaşamı yaşaması için zorladıkları ve Allah'ın peygamberini de bu yüzden tehdit ettikleri gibi olayları açıklamalısın ona. Dinde Livata günahtır. Eşcinsel olmak değil. İnsanlara bunu anlatmaz ve onları kazanmazsak hergün biraz daha kaybetmez miyiz ? O bu yaşamı kabul edebilir ve savunabilirse, aynı şekilde başka insanları da bilinçlendirebilir felan. Zaten bilinçlenme ve farklılıkları kabullenme de böyle olmaz mı ? Yanlışlıkları düzeltmeye başlayarak...

eflatoon rengi dedi ki...

insana sadece insan olduğu için kıymet vermeyi gelenek haline getirmek lazım.

Adsız dedi ki...

eğer özel bir şirkette çalışıyorsanız onlar nasıl başı kapalı olmayanı boykot ediyorsa yada içkili müesseseyi dışlıyorsa sizde kendi prensiplerinize göre onu tabiki kovabilmelisiniz.

hem benim sonsuza kadar yanacağınıma inanan insanlarla nasıl bir hukukum olacak ? ben ne diyebilirim ki bu sapkına.

Gökhan El Khalisi dedi ki...

Pek tabi ki de prensiplerine göre hareket edebilirsin. Ancak bir de ona kendi yaşadıklarından yola çıkarak bizleri anlatabilirsin. Belki anlar da bir kişi kazanırız. O da belki bir gün başka birini kazanır felan.

can1159 dedi ki...

sesiz kalmanız çok güzel olmuş bazı insanlara zaman gerekir sizin nasıl bir insan olduğunu öğrendikten sonra cinsel tercihinizle fazla ilgilenmeyecektir. çünkü benim etrafımdaki kişiler beni iyi bir insan olarak gördükleri için cinsel tercihime takılmıyorlar. yapmasan iyi olur diyen oluyor ama yapmamalısın günahkarsın diyen olmuyor. bazen kötü düşünenlere de bildiğim ve saygın olan gizli eşcinselleri gösteriyorum ağızları bir karış açık kalıyor. ve ister istemez kabulleniyorlar durumu