12 Eylül 2012






Clapham Junction !


Homofobi, gizli eşcinsellik, ergen istismarı, eşcinsel evliliği, karşı cinsle evlenmek zorunda kalan eşcinseller, kilise ve eşcinsellik, zengin eşcinsellerin ukalalıkları ve çok daha fazlası üzerine, çok özel tavsiyemdir.

 Imdb 7.4 puanı az bence, en az 8 küsür yapar diyorum.

Bu kadar sert, yer yer çok erotik ve suya sabuna dokunan filmi, İngiliz değil de bir Türk televizyon kanalının çektiğini ölmeden görebilir miyim acep, cidden meraklardayım arkadaşlar?



3 yorum:

Adsız dedi ki...

bulup izliyorum hemen..cok tskler =))

everybody dedi ki...

hayır göremezsin. yakında başı açık kadınların oynadığı diziler bile olmayacak.

can1159 dedi ki...

türkiyede çekilen hamam filmi ve zenne örnek olabilir belki ama ben Türklerin çekmesini değilde en azından yabancı çekilenlerin Türkçeye çevrilmesini ve yabancı dil bilmeyen geyler için düzenlenmesini isterdim. sevgilim yabancı dil bilmiyor bende çatpat biliyorum. altyazı izlemekte filmin heycanını kaçırıyor. böyle bir grup kurulsa ve filmleri türkçeye çevirse çok sevinirdim.