02 Ağustos 2012






Oruç !
 

Çalıştığım şirkette 16-17 yaşlarında güleryüzlü ve pek sevimli bir stajyer kızcağızı oldukça bitkin ve keyifsiz görünce, hasta mısın diye sordum. Oruçlu olduğunu söyledi.

 Üstelik ailesinde oruç tutan kimse yokmuş, gece tek başına sahura kalkmaya çalışıyor, kalkamasa dahi  sabah uyandığında niyet edip aksatmadan tutuyormuş.

Kilolu bir kızcağız da değil, hatta zayıf sayılır, diyet için oruç tutanlardan değil belli. İnancında çok samimi olmalı.

Bunu yadırgamak ya da bir eleştiri olarak söylemiyorum ama inanç konusu gerçekten çok ilginç bir şey.





5 yorum:

Adsız dedi ki...

O kızın ve onun gibi inançlı insanların Oruçlarını Allah kabul etsin.

Adsız dedi ki...

Merhaba ben yağmur;) ben bir kızım size birşey danışmak istiyorum.benim kendimde farkettiğim birşey bu sokakta okulda nerde olursa olsun gey ve lezbiyen insanları kendime çekiyorum. Çıktığım erkeklerin geneli gey çıkıyor benimle arkadaş olmak isteyen kızlarında geneli lezbiyen okulda lezbiyen öğretmenim bile benimle zaman geçirmeyi seviyor mıknatıs gibi birşeymişim yolda gezerken bile bayanlar laf atıyor gey barlarda yada herhangibi bir barda lezbiyen hanımlar beni buluyor. Bu nedir ensin erkek arkadaşımda geydi ve bana çıkmaya başladıktan sonra söyledi erkek arkadaşlarını genelde benim için bırakıyorlar.ben neyim anlamıyorum ve ister istemez korkuyorum. Hormonlu bir durumu bu yıllardır hep başıma geliyor.lezbiyen iki kızın benim için saç başa kavga ettiklerini bile gördüm bir barda.ben kendimi hangi sıfata sokmalıyım bunun bilimsel bir açıklamadı varmıdır acaba.ben sorun olarak görmek istemiyorum ama bazen fazla geliyor bir gey bara gidip 8-9 kişiden ve gey olan bu kişilerden telefon almak ve masada diğer kız arkadaşlarımın benim kadar ilgi görmemesi beni rahatsız ediyor ben daha tam olarak ne olduğumu keşfedemeden bu ilgi beni tahatsız edici boyuta gelebiliyor lütfen bir cevap yazın inanıyorumki beni anlıyorsunuzdur korkuyorum.gerçekten inanın bana abartmıyorum bir erkek arkadaşım benim yüzümden gey değil insanlara istemeden zararım dokunduğunu düşünmeye başladım .beni nasıl 1000 kişinin arasından seçip buluyorlar anlamıyorum ,vücudumda ellerimde,,tenimde bir koku bir sembolik şekil aramaya başladım kafyı yedirecek budurum bana.tıbben bile araştırmayı düşünüyorum.bütün gey ve lezbiyen arkadaşları kendime çekiyorum elimde olmadan sıradan erkeklemi,bir geylemi,yada bir lezbiyenlemi arkadaşlık kurmalıyım bocaladım artık.help help teşekkürler

Acemi Gay dedi ki...

Dini bir eziyet olarak mı görüyorsun? Çoook eskiden Tanrı için kurban edilen insandı. Şimdi bu acıyı hayvanlar çekiyor. Orucu da bu şekilde (eziyet) düşünebilir miyiz?

İçimdekigay dedi ki...

Bu sıcak günlerde ve çalışanlar için birde çok zor, Allah sabır versin...

DepresifPolyanna dedi ki...

Zahmetsiz elde edile biliniyor mu güzellkiler
4yıl okumadan iyi bi işe başlayamıyoruz ki oruç tutmadan allaha yakınlaşa bilelim
Orucun derinliği bambaşka bende