14 Ağustos 2012





 Hayvan Hakları !


"Biz aile fertlerimizi incitmeyiz. Biz arkadaşlarımıza ya da yabancılara zarar vermeyiz. Biz koltuk kılıflarına bile zarar vermeyiz. Bu listeye hayvanları da eklemenin aklımıza gelmemesine şaşırıyorum."(*)



* Jonathan Safran Foer'in 'Hayvan Yemek' adlı kitabından. Et yemenin psikolojisini ve et endüstrisinin vahşilikte günümüzde geldiği noktayı sorgulayan bu sürükleyici ve etkileyici kitabı özellikle okumanızı tavsiye ederim.

+ Resimdeki foto bana bkz. şu hüzünlü hikayeyi anımsattı, mutlaka okumalısınız arkadaşlar.

4 yorum:

Demet dedi ki...

Koyu bir vegan ve hayvansever olarak hassasiyetin için tebrik ediyorum. Sevgiler Gaykedi...

umayin dedi ki...

Bu ülkede'de hayvan haklarını geleceğini umanlardanım.

El AleM NeDeR dedi ki...

geçenlerde haberlerde izledim. Kediler insanları intihara sürüklüyormuş. Gaykedi senin kedi sevgini biliyorum. Sen ne düşünüyorsun peki...

Adsız dedi ki...

burda görünce gittim aldım kitabı çok güzel