15 Haziran 2012




 

Ne Cuma 
Ama !


Cuma günleri çoğunlukla öğleye kadar çalışırım. Bugün de öyle oldu. Eve yaklaşırken nedense pek kullanmadığım bir sokağa girdim, keşke üst yoldan gitseydim bu sokak çok güneşli diye kendime söylenirken, birkaç küçük çocuğun, güneşin altında yarı baygın yatan bir kedi yavrusunun başında toplandıklarını gördüm.

Apartmanların üst katından bir kadın su dökün üstüne kendine gelsin diye bağırıyordu. Hemen alıp eve getirdim, biraz kendine gelir gibi oldu. Güneş çarptığını ya da aç susuz olabileceğini düşündüm. Su verdim içti, bakkala koştum konserve kedi maması aldım az yedi.








  Bu arada süründüğünü, yürüyemediğini farkettim. Kırıkları, iç kanaması olabilir, sanırım bir araba çarpmış olmalı, hangi veterine götürsem daha iyi olur, sevgilime mi sorsam, mahallenin hayvan aktivisti ablaya mı danışsam derken  1-2 dakika içinde minik yavrucak ellerimde can verdi.

Ben görmeden önce, kaç saat öğlen güneşinin altında bekledi zavallıcık, kaç kişi gördü umursamadı, her yaralı kedinin, köpeğin üstüne su dökersek iyileşir mi, ne kadar cahil ve duyarsız bir milletiz biz diyerek gözlerim dolu dolu ve söylenerek yazıyorum bu satırları.



7 yorum:

menEmen dedi ki...

cok uzuldum.. gercekten neden bukadar duyarsiz bir milletiz anlamiyorum :( zor bir gun olmus senin icin

Vladimir dedi ki...

:( çok üzücü.

MeRaiL dedi ki...

Off icime oturdu..:'( Serefsizler kayniyor memlekette, insanligini unutmus, pisliklerle dolu diyorum, o kadar biktim ki insanlarin duyarsizligindan, hergun kac can boyle oluyor..

BiGay dedi ki...

düşünsene hayvanlar için su bırakın çağrıları bu ülke de kaç yıldır var.. En fazla son 4 yıldır.. bundan önce bu hayvanlar sokaklarda su buluyordu da şimdi mi bulamıyor oldular.. hiç kendimizi kandırmayalım, gelişmekte olan derken hoşumuza gidiyor ama bildiğin geri bir ülkeyiz işte..

xCoach Incompréhensible dedi ki...

sen yeterki sevmiş ol.

o o kadarmış.
üzülme.
son dakikalarını birlikte geçirdiğinizi için sevin.


filan.
uf...

pinklemprie dedi ki...

Merhaba blogunuzu takip ediyorum ,severek okuyorum yazdıklarınızı hayata bakışınızı ,iyi kalbinizi seviyorum .Geriside beni ilgilendirmiyor kimseyi eleştirecek ,yargılayacak halimde yok.Ben sizin bu yazınızı okuduğum gün sokağımda beslediğim anne kedim ve dört yavrusunu sokak köpekleri parçaladı.Sabahtan beri kendime gelemedim , herkes doğa kanunu deyip geçiyor .Siz lütfen merhamet etmekten vazgeçmeyin hayvan dostalarımıza ben onlar adına tşk ediyorum size.

çileklimilkshake dedi ki...

çok duyarlısın gerçekten ben kedileri pek sevmem ama davranışın çok hoş ayrıca çok iyi kalplisin :)