21 Mayıs 2012






Genç Eşcinsel !


Genç bir blog arkadaşımızın, bazen hüzünlü, bazen komik anılarını okurken, Tanrının eşcinselleri çok çok özel insanlar olarak yarattığını bir kez daha anımsadım:

"Okulda dışlanan, sevilmeyen bir öğrenciydim. Onlar gibi aksanlı konuşmuyor, onların ilgilendiği hiçbir şeyle ilgilenmiyor ve farklı olmama rağmen her şeyde onlardan daha başarılı oluyordum. Bu yüzdendir ki "kız dut" diye isim takmaları falan gecikmedi.

Daha on dört yaşındaydım, acaba o kızın anlattığı şekilde on beş adamla yapılan bir grup seksi kaldırabilir miydim ki? Akla gelebilecek en mide bulandırıcı ayrıntılarıyla bu dedikoduyu yaydı. Ve her nasılsa herkesi inandırdı.









Her sabah o lanet olası merdivenlerden çıkarken tacize uğradım. Kantin sıralarında üst sınıflardaki çocukların penislerini arkamda hissettim. O şekilde ereksiyon olduklarında benden daha az ibne değillerdi. Demek onlara bir şekilde cazip geliyordum.

 O sürtük acaba bu yüzden mi adımı çıkardı? Bu şekilde benden intikam alacaktı, kim bilir? Benden önce fark etmişti demek bana olan ilgilerini.

Ama gördüğüm ucube muamelesini unutmadım. Tüm öğretmenlerin ve okul müdürünün huzurunda benim cinsel hayatım tartışıldı. O zamanları asla unutmayacağım. Hiçbirini asla, asla, asla affetmeyeceğim.

Tüm tacizleri idareye bildirdiğimdeyse, el birliğiyle bunu yalanladılar. İlgi çekmeye çalıştığım ve acınası bir insan olduğum için müdürden bir sürü azar işitmiştim bir de.

Teneffüslerde ve her fırsatta kendimi tuvalet kabinlerine kilitledim. Belki benimle artık uğraşamazlardı. Ama hortumu takıp kapının üstünden ve altından beni ıslattıkları gün anladım ki bu da bir işe yaramayacaktı."





3 yorum:

Adsız dedi ki...

selam uzun zamandır yorum bile yazmayan ben sebebinide bilmiyom ama paylasım güzel bahsedilen arkadasın bloğuna uğradım ve epey okudum herşey çok güzel paylasımlar harika sevgilerimle koza...

Adsız dedi ki...

Şu tuvalete kendimi kılitledm dedin ya birden geçmiş geldi aklıma bnde kendimi kilitlemistm ve ölene kadarda orda yaşadıklarımı ne kdr dışlandıgimi hiç unutmuycam ama naparsın hayat bi sınawsa eger bizım gibilerin sınawi epey zor

Adsız dedi ki...

homofobi hastalıktır.