10 Mayıs 2012






Açılmak !


"Evet dedim anneme, sana yaşadığım ilişkileri, sevgililerimi anlatmıyorum, anlatamam yani anlayamazsın oğlunu. Senin kanına bir adamın girdiğini biliyorum dedi."

"Çok sıkıntılı bir dönemdeyim. Annem sürekli beni evimi kapatmakla, okuldan almakla tehtit ediyor. Hatta yurtdışına gitmemi ve bir daha gelmememi bile söyledi. "

Genç bir gay arkadaşımızın blogundan bkz. bu cümleler. Bana bu konuda akıl danışan eşcinsel arkadaşlarıma, en azından kendi ayakları üzerinde durana kadar bu konuda asla acele etmemelerini tavsiye ediyorum, çünkü bu yüzden sıkıntı yaşayan çok arkadaşım oldu.

Ha derseniz ki bana, sen lisede ailene açılmışsın, bende size -Ailenizin sevgisine ve anlayışına çok çok güveniyorsanız ve homofobik olmadıklarını biliyorsanız neden olmasın diyorum, ama ne olur açılmadan önce kırk kere düşünün. Bkz. bu da benim aileme açılma hikayem.




2 yorum:

çilekligay dedi ki...

Gercekten bu konu çok hassas. Ben annemi çok iyi tanıdığımı düşünüyordum ve normal karşılayıp bana destek olacağını sanıyordum. Fakat bana tepkisi "senin sapık iliski yasamana mı destek olayım?" oldu. Üzerine beni hayatımı mahvetmekle tehtid etti. Kendinizi güvence altına almadan ve ailenizin vereceği tepkinin ne olacağını iyice kestirmeden açılmayın derim. Yoksa çok sıkıntılı dönemler yaşayabilirsiniz benim gibi....

miriam dedi ki...

tesadufen buldum bolgunu.biraz okudum.oldukca sansli oldugunu dudunuyorum,sonucta turkiyede yasiyosun,mukemmel bir ailen varmis,benim cok gay arkadasim var.guney amerikadan yaziyorum sana.umarim bir gun ordada burdakiler kadar rahat olabilirsiniz.saklamak zorunda kalmadan ,nasil hissedersen oyle yasamak..bol sanslar sana..