11 Nisan 2012






İnançlı Eşcinsel !


Bir genç, Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı'ya soruyor(*) "Hocam, ben evli ve çocuğu olan birisiyim ama sıkılarak söylüyorum eşcinselim. İnançlı birisiyim. Bu ilaçla tedavi edilecek olan bir durum da değil. Ne yapmalıyım?"

Cevap: "Madem inançlısın, bu inancının seni tedavi etmesi lazım. Bu bir sabır işidir, sabredip bu sorunun üstesinden gelmen gerekir."

Olay ne kadar basit değil mi arkadaşlar? İnancının seni tedavi etmesi gerek, eğer tedavi etmiyorsa inancın zayıf demektir.




* http://www.haberturk.com/yazarlar/prof-dr-bayraktar



12 yorum:

MeRaiL dedi ki...

Gulsem mi, aglasam mi?? Iyi kirk gun dua et, gecer dememis veya hacca git, gel gibi bir sey zirvalamamis.. :P

gaykedi dedi ki...

ilacı yoksa, inancın var demiş prof :)

xCoach Incompréhensible dedi ki...

arkadan yedim, eşcinsel oldum.
:P

eflatoon rengi dedi ki...

gece gece beni bu zırvayla da meşgul ettin arkadaşım. ben rüya görmek istiyorum. güzel bir rüya... incitmeyen... camiilerin saman deposu olmadığı, Kur'anın yakılmadığı, ehl-i beyte saldırılmayan, şark köylerine zulmedilmeyen, aşiretlerin öldürmediği kadınların ağlamadığı, eşcinsellerin ... eşcinsellerin hiç üzülmediği hep güldüğü... böyle hödüklerin değil doktor, figüran bile olmadığı... işte öle...

derbay dedi ki...

"sabredip bu sorunun üstesinden gelmek"

"sorunun"

?

Eşçinselliğini sorun olarak lanse eden kişinin asıl sorunu; adamı kafaya almak. bariz

Sorunları iman etmekle çözebileceğini düşünen ve eşcinselliği 'sorun' olarak gören de standart kafaya alınmalık hoca.

Zaytung haberi gibi olmuş

Adsız dedi ki...

Merhaba gay kedi, cehaletimi bir zamandır farkına varmamla sormak istediğim sorular oldugunu anladım, şehrin birinde tıp okuyorum ,komite sistemi var ve yarın bitio dolayısıyla senin de müsait oldugun bigun acaba sohbet edebilir miyiz? O kadar çok sey yasadım ki ve en son yaşadıklarımın baş karakteri bulgar göçmeni [= birileryle bir seyler paylaşıp aydınlanmak istiyorum, yoksa tekrar anksiyete başlayacak ve bunu istemiyorum, şimdiden tesekkurler..

gaykedi dedi ki...

bana gaykedi@gmail.com adresinden ulaşabilirsin.

Adsız dedi ki...

Gelecek ben

Erkek Adam dedi ki...

eşcinselleri yaratan ama onları sevmeyen bir tanrı düşünebilir misiniz?
ya da tanrının aslında eşcinselleri sevdiği ama tanrı adına konuşanların ve kitap yazanların homofobik olduğunu iddia edelim mi?

o halde ne ortada eşcinsellerden nefret eden bir din olabilir(ediyorsa tanrı kendisiyle çelişiyordur ki bütün dinler ediyor) ne de onlardan nefret eden bir tanrı? her şey aslında insanın insana yaptığı kötülükten başka bir şey değil..

facant dedi ki...

hemen bu noktada yeni çıkan bir romandan söz edeyim: Mehmet Anıl'ın Edep Ya Hu! adlı tarihi romanı. 17. YY başlarında yaşamış olan kahramanın kitap boyunca doğrudan Allah'a hitap etmesi ve yakarması kitabı konumuzla ilgili hale getiriyor. O dönemde eşcinselliğin nasıl algılandığı, yaşandığı, toplumun bakışı gibi konular cüretkarca ele alınırken, geri planda Sultan Genç Osman'ın son zamanlarının yaşandığı dönemlere ışık tutuluyor.

Adsız dedi ki...

Şaşırmadım açıkcası.. Diğer bir yandan bloğu takip eden diğer tıpçıların olması ayrı bir sevindirdi tabi.

Adsız dedi ki...

Bu gibi kişlere çok ağır cevaplar veriyorum da bu sefer sadece O M and G diycem Hatta OMFG :S