28 Mart 2012






Bir Anı !



Eski çalıştığım şirkette benim bölümden bir gay arkadaşımla, boş bir görev için iş başvurusunda bulunanlarla mülakat yapmaya çalışıyoruz.

Kız & erkek 5-10 kişiyle teker teker konuşuyoruz, bazı notlar alıp gay arkadaşımla kritik yapıyoruz.

Son kalan kişiler arasında, öyle yakışıklı ama öyle böyle anlatılacak gibi değil bir genç görüşmek üzere geliyor ki, arkadaşımla ben bir an afallıyoruz.








Onu hemen işe almıyoruz merak etmeyin.

Bizimle o an aynı departmanda olan 50 yaşlarındaki sempatik iş arkadaşımız abla, bizi iyi tanıdığı için biraz garip davrandığımızı, terlediğimizi, heyecanlandığımızı farkettiğini söylüyor ve "Yemin ederim eşcinsellik diye çok yoğun duygu var, bundan emin oldum" diyor.

Sonuç: İşe alınmadı, alsaydık işyerinde dengemizi bozacaktı çünkü dermişim.


6 yorum:

BiGay dedi ki...

bu da yakışıklı olmanın bir zararı olarak kayıtlara geçmiş oldu..

Adsız dedi ki...

Nasıl yaa

Elinizden nasıl kaçırırsınız kafayı mı yediniz aklınız yok mu sizin ne biçim insansıznız . . içim geçti şu an biliyormusun?

Adsız dedi ki...

Yani sırf yakışıklı diye böyle bir ayrımcılığa maruz kalması üzücü

Adsız dedi ki...

dogru soyle, ikinci ucuncu tur mulakata cagirdiniz mi?

Cuckoo dedi ki...

hahahaha genelde fiziksel gorunus avantaj olur burda dezanvantaj olmus :D yazik olmus

Adsız dedi ki...

Bir zamanlar ben eşcinsel ağırlıklı bir iş yerinde çalışıyordum tek bayan çalışan olarak:)beni işe almalarının sebebi sırf iş yeri karışmasın diyeymiş,ama benim olduğum yerde zaten işler karışır bilmiyordu canlarım renson duyduğuma göre hepsinin bir kız arkadaşı varmış son günlerde İyilikmi kötülükmü ettim bilmiyorum tercihleri ne olursa olsun hepsini seviyorum.Güzel günlerdi hatırlanmaya ve anlatılmaya değer^^