22 Ocak 2012





Aseksüel !


Bugüne kadar sadece bir aseksüel arkadaşım oldu, kafamı allak bullak eden birisiydi. Kendi cinsine (erkeklere) aşık oluyor ama asla ve asla seks yapmıyordu, hatta öpüşmüyordu bile.

Sevdiği kişi kendisine seks için yalvarsa bile en fazla sarılıp uyuyor, çok ısrar ederse ona yatması için bir gay ayarlıyor, hatta çıktığı erkek biseksüel ise bazen bir kız buluyordu.

İlginçtir, ona ayarladığı kişiyle sadece seks yapmasını istiyor, en ufak bir duygusal yakınlaşmaya girdiğini hissederse onu terk ediyordu.

Geçen gün internette okuduğum bir yazı bu konuda aydınlanmamı sağladı, meğersem aseksüeller "romantik" ve "romantik olmayan" olarak ikiye ayrılıyormuş, detaylar 'şurada'.



5 yorum:

zihni dedi ki...

afrodizyak haplar aseksüller üzerinde nasıl bir sonuç verir merak ediyorum?

ölüyü mezardan kaldıracak kadar etkili iaçlar...:)

Zvzek dedi ki...

zihni: kafada seks yoksa bi işe yaramaz bence. sıfır x 100 = yine sıfır :)

Adsız dedi ki...

Haberin altındaki yoruma koptum ya. Eleman çok çekmiş göster ama verme olaylarından.

Adsız dedi ki...

Ben de seks istemiyorum. Aşk istiyorum aaaaşk. Ama bi' blow job'a hayır demem :))

Adsız dedi ki...

Olamaz ya, bir an icin acaba seni taniyor muyum diye dusundum. Cunku bu bahsettigin kisi tam olarak benim kullandigim kelimeleri kullanmis. Seks'e gercekten ilgi duymuyorum. Bunu ne arkadaslarima, ne psikologuma anlatabildim, gizli gizli istedigimi dusunuolar ama gay oldugum icin bunu bastirdigimi dusunuolar. Bense sadece sarilip uyumak, bisiler paylasmak icin birini aradim hep...

sanirim bu konuda cok daha fazla arastirma yapicam, ve onceden beri kendime sordugum "acaba aseksuel"miyim sorusuna daha fazla yonelicem.

Keske bu bahsettigin kisi ile bi sekilde konusabilsem, ya da bu konuda herhangi tecrubesi olan biri ile.

Ulasmak isteyen blablax@hotmail.co.uk email adresimi kullanabilir.