23 Kasım 2011







Yaşanmıştır !


Geçen senelerde arkadaşımızın yeni doğum yapan köpeğinin çoğu yavrusu öldü. Doğuştan bir patisi olmayan sadece bir yavru yaşadı.

Onu daha çok küçücükken evlat edinince dünyalar bizim oldu sevgilimle. Adını bütün kardeşleri öldüğü halde, o yaşadığı için Şanslı koyduk. Bkz. http://ff.im/pKfFI

Bir kaç ay sonra bu sevimli kuçuya bir cilt hastlalığı geldi. Veterinerimiz teşhis koymakta haftalarca zorlandı. Egzama, uyuz, mantar mı bir türlü çözemediler ve denenen ilaçlar fayda etmedi.

En son tüy örneği alınıp tam donanımlı bir hayvan hastahanesinin labarotuvarına teste gönderilekti ki bu esnada bir mucize oldu.

Bir akşam köpeğimizi gezdirirken bir inşaatın dibinde, bir kaç haftalık, aç, sefil bir kedi yavrusu bulduk ve tabi onu orada bırakamadık.








Köpeğimiz olduğu için kediye uzun süre bakamayacağımızı düşünsek bile en azından hayatını kurtarır, bir yuva buluruz düşüncesiyle evimize getirdik. Bkz. http://ff.im/qQsAm

İkisi de yavru olduğu için hemen kaynaştılar ve mucizevi bir şekilde köpeğimizin cilt yaraları düzeldi. Olaya mucize dedik ama tabi mantıklı bir açıklaması vardı.

Biz işteyken sabahtan akşama kadar köpeğin canı sıkılıyordu ve cilt problemi tamamen stresten kaynaklanıyordu, kedicik ona bir arkadaş, can dostu oldu. Bkz. http://ff.im/tyTDm

Aradan bir seneden fazla zaman geçti, kedimiz büyüdü, kocaman azman bkz. http://ff.im/Nr48j bir kız oldu ve evden kaçtı.

Bir kaç haftadır köpeğimizin canı sıkılmasın diye evden çıkarken çizgi film kanalını açık bırakıyoruz ve kedimizi çok özlüyoruz.



6 yorum:

Adsız dedi ki...

kedi.bu yazıyı hangi konunun altına yazdığım bi önemi yok...seni ve bloğunu ilk gecen sene yaz sonu keşfettim.ilk başta haftanın güzelleri ilgimi cekmişti..18 yasında biri için normal sanıırsam...sonra fiendfeed deki paylaşmlarn blogdaki paylaşımlarını takip etmeye başladım.eşcinsellik hakkında bulduğun paylaştığın yazılar süper..bu yazyıda ayhan bilgen'in eşcinsellik hakkndaki söyledikleri baslıklı paylaşımını okuduktan hemen sonra yazmaya başladım...kendime göre inançlı bir insanm.en azından her gün allaha dua eden biriyim...eşcinselmisin diye soracak olursan aslında bende pek bilmiyorum...son 6 aydır kendime daha bi dürüst olmaya başladm,herhalde yavaştan kabulleniyorum...her insanın her dua edenin bi isteği olurya hani o istekler arasında bu durumdan kurtulmakta var...neden bilmiyorum toplum basksı mı bilinç altı mı anlamadım...gerçi üstümde bir toplum baskısı da yok erkek arkadaslarlada formaliteden kz muhabbetleri yaptığım ..içinde harbimi birader dediğim cümleler normal geliyor bana...bilmiyorum gizli eşcinselmi ne deniyordu sanırsam...google a yazdığım ve içinde ''eşcinsel olduğunu nasıl anlarsın'' başlıklı yüzbinlerce yüzlerce yazının birinde okumustum herhalde...bunun yani eşcinseliğin yanlıs birşey olmadığınn farkına varsamda bugün yine aynı eyi isteyeceğim gibi allahtan...üniversiteye başladım mesela bu sene...lgbt standıkurulmustu bi gün ders sonrası yurda dönerken gördüm...durdum uzun uzun baktım arkadasların yanında...cesaret edip gidemedim gerçi hala gidebildiğim en azndan internetten bile yazabildiğim söylenemez ama...öyle içine gelen şeyi yazan,kendini cok iyi ifade eden biride değilimde...içim biraz buruk bilmiyorum neden...normalde bugüne kadar ders çalsmadığmda falan bi burukluk hissetmişimdir en fazla...neyse çok uzamasında okurken sıkılma:)sana bişi olmasın senin gibi böyle duyarlı paylaşımlar yapan kişiler kalmadı sanrsam.yada ben bulamadım...neyse sadece yazasım geldi sonunu saçmalamadan bitireyim:)böyle dewam et yeter:)

Azze dedi ki...

:) bugün ikinci kez rastladım iyi kalpli insanlarla, bunlarla karşılaştıkları için yaşama şansları olan bidiklerin hikayelerine.

ne mutlu bir hikaye bu böyle, azman kızınız da yakında döner evine ;)

gaykedi dedi ki...

adsız yazan kardeşim bana gaykedi@gmail.com adresinden ulaş, daha rahat dertleşiriz.

azze- pek umudumuz kalmadı :( http://ff.im/NJcGx oysa çok iyi niyetle planlamıştık herşeyi http://ff.im/NCZah

endiseliperi dedi ki...

çok tatlısınız siz.
ikinize de çok, çok sevgiler.

Brajeshwari dedi ki...

çok güzelsiniz sizz....Stresten tüyleri dökülen köpeginizi öper, sokaklarda özgürlüğünü yaşayan kedinize de şansı bol olsun dilerim...

sevilay dedi ki...

gaykedi köpeciği yanlız bırakmayın kedicik sizde kalsın bence :) benm bile tek kalınca vucudum atıo sevgilerle :) sewo...