26 Ekim 2011




Anılar !


Deneme-yamulma yönteminden daha iyi bir yöntem henüz yok. İki kişiyle ciddi aşk yaşadım ve üçüncüde mutluluğu yakaladım, denemekten ve yamulmaktan korkmayın dedikten sonra, ara dönemlerde yaşadığım, sadece 1-2 ay süren bir deneme & yamulmadan bahsetmek istiyorum size.

İyi bir üniversiteden mezun olmuş, çalışmaya yeni başlamış bir gayle tanışıyorum. Birbirimizden hoşlanıyoruz. Bir kaç defa sevişiyoruz ama oral yapsa bile pasif olmuyor. 'Hiç pasif olmadım, buna hazır değilim ne olur sabırlı ol' diyor -Tamam diyorum.

Onunla flört dönemimizde, oldukça ballı bir yurt dışı gezisine gönderiyor beni işyerim, yanımda bir kişi götürme hakkım var, beyefendiye teklif ediyorum, tamam diyor, gidiyoruz.









Gezimizin son gününde bizimki bana vermek istiyor, bakıyorum sarhoş değil, tekrar tekrar bundan emin olup olmadığını soruyorum.' - Çok istiyorum, hazırım' deyince tabi olanlar oluyor.

Dönüşte daha uçakta bunun yediği halttan pek bir pişman olduğunu hissediyorum. Ertesi gün arayıp '-Beni paranla satın alamazsın' deyip terkediyor.

İçimden gülüyorum. O geziye katılan 50 kişi arasında bir çekiliş yapıldı, o ultra lüks, bir ay süren dünya turu bana çıksaydı beni terketmeyecektin ve seni dünyanın bir çok ülkesinde, kıtasında sikecektim piç diyorum içimden.




14 yorum:

Adsız dedi ki...

pasif olmayı aşağılayan o klasik türk aklı sızıyor yazıdan, yakıştıramadım.

ali aksu dedi ki...

pasif olmayı aşağıladığın doğru olmakla birlikte, varsayımın da doğru. maddi olarak tatmin olmak yetiyor insanlar için...

gaykedi dedi ki...

A-P birisi olarak neden pasif olmayı aşağılayayım ve yazının neresinden bu anlam çıkıyor doğrusu anlamadım?

Adsız dedi ki...

pasif ya da aktif karşındakine saygı duymak konusunda zorlanmışsın bence asıl mesele bu. demek ki kendi içinde onu "sikememek" seni rahatsız etmiş ve ne kadar eski bir tecrübe olsa da hala içten içe sürdürmüşsün. onunla birlikteyken kızgınlık sabırsızlık duyman belki anlaşılabilir ama bitmiş şeylerin üstesinden gelememek seninle ilgili ve senin hala bu konuda nasıl düşündüğünü gösteriyor.

gaykedi dedi ki...

kendini kabül konusunda gel-gitler yaşayan ve çok çok gizli bir eşcinseldi, esas sorunu sanırım buydu.

Adsız dedi ki...

gaykedi forever. yazıdaki son cümle süper.

erqut dedi ki...

kışkırtıcı yazı. güzel. aksiyon oluyor. devamını bekliyoruz :)

çoluk çocukla beraber olunca bunları göze alıcaksın, hangimiz kendimizi tanıma , anlama, ve de kabullenme süreci geçirmedik ki.
adama kızmaya hakkın yok ;)

x-coach dedi ki...

ahahahahah.
100 puanlık yazı.
xoxo

Adsız dedi ki...

bi sorum olucak tabi yorum yapanlara algıda seçicilik bu olsa gerek heralde; pasiflere hakeret diye yorum yapanlar galiba pasif arkadaşlarımız.. yorumlarda pasif karşıtı bir söylem neresinnde ben hala çözemedim yazıyı 632 kez okumama rağmen:P(tabi bu işin esprisi) ben yazıdan şunu çıkardım ne kadar doğrudur bilemem amma onu yazar bilir... ben bilmem beyim bilir misali :) sen bana böyle bişey yaptın bende sana pasif olayım yani bunu rüşvet olarak algılaması sonrada bunu kendine yediremeyip yazarımızı terketmesi acıklı bi dram pasif olan arkadışımız için ve sonda yazarın hep senmi benim zikicen olum bende seni ziktim... her neyse son olarak sunay akının ben tarafından coverlanmış bir şiiri geliyo aklıma öyle bi zikerim ki kaybedecek hiç bişeyin olmaz
batı özentisi bi genç olarak
fuck ya guys!! :):)

Adsız dedi ki...

bende pasifim ve yazıda pasifleri aşağılayan bir cümle dahi yok..üstelik hep onlar mı bizi dürtecek canım, iyi olmuş bu fulla'yım dien zırtolara :) ama şu var yazıdaki pasif arkadaşımız bence tatil hediyesine karşılık senin ondan pasif olmanı bekliyormuşsun gibi düşünmüş ama bnm bildiğim gaykedicik bunu yapmaz :) o nedenlede döndüğünde kendini satmış yada kullanılmış hissetmişki öyle tepki vermiş..çok iyi sosyal analiz yaparım :D bu arada sayın kedi yaşını sorabilir miyim..kafamda bir profil oluşturucam senle ilgili :) gizli hayranınım..neyse saat geç bn saçmalıyorum :DD

gaykedi dedi ki...

30 yaş üstü erkeklere 40 yaşına kadar NAFTA diyorlardı galiba :p

Adsız dedi ki...

kapanışı iyi yapmışın

Adsız dedi ki...

hadi ya neyse :)) sağlık olsun :P

sevilay dedi ki...

ya bunu pasiflikle aktiflikle hiiiç alakası yok gay kedininde dediği gibi kendini daha tanıyamamıs birisi yaptıgına pişman oluyo. örnek verecek olursak ben hetoroseksüel bi bayanım ve etrafımda bu tür seyler yasandıgını da görüyorum. daha yeni bir arkadasım çalıştıgımız şirkette bana karşı ilgisi olan zengin evli bi yöneticiyle birlikte olmam gerektigini söyledi acaba arkadasım haklımı dedim icimden yapsam iyi olurmu?? die sordum kendime arkadasımda bu süre zarfında sürekli kesinlikle birlikte olmamı maddiyatından yararlanmamı söyleyio duruyordu. dedim yapıyım arkadas nolcak herkes yapıo. ama bi adama baktııım bi bana baktııım ben 20 yasında genç kız adam 45 yasında amca :) bosveeeer dedim sewo kendi kendime ondan faydalanacagın maddiyatı kazanabileceğin uzuuuuun bi ömür var önünde. nitekim gaykedinin eski arkadasına baktıgımızda yapmak istemiş yapmısda bu arkadas bu bahsettiğim eylemi ama pek kaldıramamıs. çocuk işte :) biraz fazla uzun oldu sanırım :)
sewo...