12 Eylül 2011





2:37


2006 yapımı Avustralya filmi 2:37* modern bir Sineklerin Tanrısı gibi. Bu klasik eserdeki ada, burada bir liseye dönüşmüş durumda. Öğrenciler arasında gruplaşmalar ve birbirlerine karşı acımasızlıklar, kişisel hırslar diz boyu. İzlenmeye değer bir film, filmden iki sahne alıntılıyorum aşağıda;

- Memişlere bayılırım. Amcıklara bayılırım. Kadınlara bayılırım. Bunları söyleyince ben normal oluyorum galiba? İnsanlar bana bakıp şöyle diyebilirler: "O da normal, abazan küçük bir çocuk." İşin aslını bilmek ister misiniz? Ben yarak severim. Ben göt severim. Bunları söyledim mi, insanlar bana öyle bir bakıyorlar ki; ...sanki hasta, sapık, dönme bir mahlukatmışım gibi. Okul dediğin budur ama, değil mi?

- Sanırım, insanların çoğu beni asosyal, inek falan gibi görüyor. Yine de bana fazla sataşmadılar hiç. Bilemiyorum işte. Ama bana vurdukları tek tük zamanlarda... Onlara bakıp içimden şöyle geçiriyorum: "Beş sene içinde devlet yardımı alıyor ...ve McDonald's'ta benim siparişimi yazıyor olacaksın." Aynen öyle. Teselli edici bir düşünce.




* http://en.wikipedia.org/wiki/2:37


4 yorum:

Zvzek dedi ki...

hahaha.
yahu gay kedi sana 40 kere anlattik kafan almadi. filmde duyunca kavrayabildin mi?
::::
msn de orda burda, evliyken bile arananan heterolar, normal.

ama benzerini yapan homoları ,
pek akilli gaykedimiz sağ sütunda nasıl tanımlamış:
"hedonizmin karanlık uzayında kaybolan"

:) :)

gaykedi dedi ki...

filmde ne denmek istendiğini ya da benim yanda dediklerimi anladığını sanmıyorum zvzek, şunu oku sonra konuşalım.

http://gaykedi.blogspot.com/2006/08/ehvet-denen-kudurmu-it-nne-bir-para-et.html

Zvzek dedi ki...

Gaykedi, kusura bakma da yobaz dindarlar gibisin. Sadece senin doğrunun tek doğru olduğunu sanıyorsun. Yetişkin bir birey, homo yada hetero, istediği sıklıkta sevişir. Buna ne sen, ne de devlet karışabilir.


Bırakınız yapsınlar, bırakınız sevişsinler yahu.

gaykedi dedi ki...

vinçlerle şehir meydanında asacak değiliz, sadece bunun ciddi bir bağımlılık türü olduğunu bilsinler ara sıra aşık olma denemeleriyle insanların canını yakmasınlar yeter. ekşide güzel bilgiler var bu konuda.