10 Ağustos 2011






Eşcinsel Osmanlı !


'Bu pilav' daha çok su kaldırır, Osmanlı denilince ilk akla gelen edebiyatçılarımızdan Zaman gazetesi yazarı Hilmi Yavuz'a ait 'Edebiyat ve Eşcinsellik' başlıklı yazıdan küçük bir alıntıyla devam edelim;

"Fatih Sultan Mehmed’in eşcinselliğinden Osmanlı rahatsızlık duymamış ki! Rahatsızlığı, bugünün etik kriterleriyle geçmişi ’aklamaya’(!) çalışanlar hissediyor...

Osmanlı’nın bu konuda gizlisi saklısı yok! Veziri Ahmed Paşa’nın, gözdesi olan oğlanlardan birine gönül vermesi üzerine, gazaba gelip onu ’Kapıcılar Odası’na hapseden de Fatih Sultan Mehmed’den başkası değildir."


'Şu da' bonus olsun.



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayrıca dinde de livata ve zina iki büyük cinsel günah sayılıyor.yani livata yapanlarda zina yapanlarla eşit derecede günahkar oluyor.Çağımızda genelev adı altında o kudurmuş şehvetlerini doyuranlar biz eşcinselleride ucube yerine koyuyorlar.Şuraya dikkati çekmek istiyorum livatanın da zina gibi bir günah sayılması bunun doğal eğilim sonucu oluşan nefsi dürtü,istek olduğuna kanıttır.Yani bir eşcinelde normal bir erkek nasıl bir kadına ilgi duyuyorsa,bir erkeğe ilgi duyabilir fakat bu ilginin önüne geçemeyip livata yaptığı vakit günah işlemiş olur.Yani vel hasılı kelam dini kurallara göre eşcinsellik doğuştandır,sapkınlık değildir..

KYBELE F dedi ki...

merak ediyorum, büyük adamları gerçekliğinin bile ispatı olamayan örnekler kaynak gösterince, doğru olan bir şey mi yapmış olur insan?

yani ben hırsızım ama Atatürk'te hırsızlık yapmış dersem ben iyi bişey mi yapmış oluyorum.. Ya da neden böyle örnekler veriyorum?