03 Temmuz 2011





Solak & Eşcinsel !


Sanırım son araştırmalar ile veriler güncellenmiş olmalı(1). Tek yumurta ikizlerinin birisi geyse, diğeri de %70 gey imiş. Genlerin eşcinsel olmaya etkisi, genlerin solaklığa etkisinden daha fazlaymış(2). Oysa biz kimseyi solak olduğu için suçlamıyoruz günümüzde artık(3).

Bilim, büyük abi sayınız ne kadar fazla ise, gey olma ihtimalinizin o kadar fazla olduğunu bulmuş en son, hemen aklınıza anneler küçük çocukları daha çok şımartır ve bu yüzden gey olurlar fikri gelmesin.

Erkek çocuğa hamile olan kadın bedeni, fetüsü yabancı bir obje olarak algılar ve ona karşı antikor üretmeye başlar, kadın bedeni, üst üste erkek çocuk doğurdukça, fetüsü feminenleştirmeye daha yatkın hale gelirmiş.

'Şu kısacık videoyu' izlerken bunları öğrendim ve bazı bilgilerimi güncellemiş oldum.




(1) Tek yumurta ikizlerinden biri eşcinselse diğerinin de eşcinsel olma oranı yüzde 50. Çift yumurta ikizlerinde ise bu oran yüzde 24'e düştüğü aklımda kalmış.

(2) Tek yumurta ikizi olmayanların % 10, tek yumurta ikizlerinin yaklaşık % 20'si solak.

(3) Bir kaç onyıl öncesine kadar solak olmaya dinen hoş bakılmaz, sağ el kullanmaya zorlanırmış cocuklar ve bu durum onların hayatını zorlaştırır, psikolojisinde onarılmaz yaralar açarmış.

Foto- Julian Meagher


7 yorum:

Hayat_Erkegi dedi ki...

hımmm şimdi neden ibne olduğumu anladım =)
abimler, benim erkeklik hormon haklarımı daha anamın amındayken gaspetmişler.

mahmure dedi ki...

hem escinsel, hem solak, hem de tek yumurta ikizi olan bir arkadasim var. genetik piyango talihlisi :)))

gaykedi dedi ki...

@hayaterkeği- burada istatiksel bir genelleme var, biz iki kardeşiz, ben büyük olanım ve eşcinselim, erkek kardeşim değil mesela

DumCakCak dedi ki...

Ya takmissiniz dogustan idi degilidi.
Dogustan olmasa ne olacak yahu.

Vay efendim hastalik degilmis de o yuzden tedavisi yokmus. lan bu siktigimin bilimi hangi ruhsal hastaligi iyilestirebiliyo ki, bunu iyilestirebilsin. Bunu pskiyatristiniz soylemez ama ben soyliyim, hic bir ruhsal hastaligin tedavisi yoktur. İlaçlarla beyninizi uyusturup hastaligin etkilerini gostermesini onlerler ancak.

Nes dedi ki...

vay be...bu araştırmaya "onlar küçük yaşlarda yaşadıkları travmalar yüzünden eşcinsel oluyorlar" diye eşcinselliğin hastalık olduğunu iddia eden amcalar ne demiştir ki?

pisikopati dedi ki...

Yıllar önce gerzek bir mısırlı bana sarkarken (kendince flört etmeye çalışıyordu da tabii yol yordam bilmediği için garibim, anca sarkma diyebiliriz buna) solak olduğumu farkedince solaklık dinimizde günahtır taharet için kullanılır o el demişti. Ben de ben hristiyanım demiştim adama çok sinir olduğum için cevaben o da bana sizin kadar güzel bir kadın hristiyan olamaz demişti...böyle de bir manyakla anım var:)

Ceren dedi ki...

Kendimiz gibi olmayanı anlamak için beyni çalıştırmak gerekir ve bu zor olandır. Anlamak yerine linç etmek, tü kaka demek, dışlamak, hasta olarak görmek ve hatta yok saymak ise kolaya kaçmaktır ve insanoğlunun işine gelen de maalesef budur.

Solak olduğu için suçlanıyor hala insanlar, emin olun :) Tabii eşcinsellerin uğradığı tacizlerle boy ölçüşemez ama, solaklığın şeytana yoldaşlık olduğunu düşünenlerin nesli daha tükenmedi maalesef :)