01 Nisan 2011








Attention Whore !


Başlıkta geçen, toplumda dikkat çekmeye bayılan her cins insan için kullanılan İngilizce deyimin Türkçe karşılığı ilgi orospusu. AKP'den milletvekili olmaya çalışan bir trans arkadaşımızın son derece dengesiz açıklamalarını okuyunca aklıma düşüverdi.

İçsellendirilmiş homofobi konusunda daha önce de bir şeyler yazmıştım, son derece vahim bir şey bu. Kendi cümleleriyle devam edelim Almina Can'ın;


"Seçilirsem ilk yapacağım şey istifa etmek olacak. Amerika'da bile 475 milletvekili varken bizde bu sayı 550."

"Başvurduğum tüm spor salonları önce telefon görüşmelerinde bana kampanyaları hakkında bilgi veriyorlar. Daha sonra görüşmeye gittiğimde transeksüelim diye spor salonlarına almıyorlar. Kendimi 1930'lu yılların Nazi yönetimindeki Yahudiler gibi hissediyorum."








Nazilere kızıyor ama tüm eşcinsellerin kadınsı olduğunu varsayarak eşcinsel tedavi kampları kurmayı öneriyor, her neyse devam edelim;


"Türkiye'de bu psikolojide yaşayan kişilerin özel rehabilite merkezlerinde tedavi edilerek topluma kazandırılması gerek"

"Benim durumumda olanlar belki bana kızacaklar ancak bu bir tedavi edilebilir bir rahatsızlık. Ebeveynler çocuğun dünyaya geldikten sonraki davranışlarını iyi gözlemlemeli ve karşı cins olma yolunda eğilim gösteren çocuklar sadece bu yöndeki özel tedavi hizmeti veren kurumlarda gözetim altına alınması gerekiyor."



6 yorum:

Adsız dedi ki...

Konuyla pek alakası yok,yazdıklarım saçma olacak ama yine de yazayım dedim.bu 'ilgi orospusu' tanımlaması sanırsam benimde içimde olduğum bir durum.Şimdi hangi konuda ne manada 'ilgi orospusu' olmakta konuya açıklık getiren bir unsur fakat sosyal anksiyete bozukluğu olan bir insan olarak,her davranışımda kendimi hatalı bulmam ve karakterimin hala olgunlaşamaması sebebiyle 'daha farklı' davranmaya çalışıyorum.Amma velakin yine davranışlarımdan pişmanlık duyuyorum.Bu davranışlarım 'feminen' de değil.İnsanlar davranışlarımı 'kendini bir bok sanıyor işte' diye açıklaması da çok ilginç üstelik.Ben 'kendimi bir bok sansam' neden böyle davranışlar içine gireyim ki?

Hayatta bir insanın içinde bulunabileceği en zor durumdayım.Hem gayim hemde sosyal fobim var.Çok yaşamam diye düşünüyorum.Ya da rüzgar yaprağı nereye sürüklerse oraya misali,istediğim daha doğrusu istediğini bilmeyen benliğim,istemediği bir hayat yaşayacak.

Ha şimdi mesela buraya konuyla ilgisiz kendimle ilgili birşeyler yazdım.Mesela bu yazıyı okuyan herhangi biri diyecek ki ilgi orospuluğu yapmış.Hayır.Sadece çok doldum ve başlıkta kendimi gördüm galiba.Blogunda konusu eşcinsellik olduğu için yazıverdim.Ne olduğum belli olmayınca rahat yazıverdim.

Kendimi ifade edebildiğim için teşekkür ederim.

gaykedi dedi ki...

profesyonel (psikolojik) destek alıyorsundur sanırım, kaç yaşındasın bilmiyorum ama eğer 15-25 yaş arası isen biraz uçlarda gezmen kabül edilebilir bir şey inan bana hepimiz bunları yaşadık.

İçimdeki Ayı dedi ki...

Haberin başlıgını okudugumda gayet cesur bir adım atılmış diye aklımdan geçti, ardından gittigi görüşmede "neden ak parti" sorusuna cevap verişindeki giriş kısmında ak partinin kendi lafını agızlarına tıkayacak gibi oldugunu sezdigimde daha bir kutlar gibi oldum ki bir kaç satır daha okuyunca aklımda şekillene tek düşünce "reklamın iyisi kötüsü olmaz" şekline dönüştü ve öylede kaldı.

Hey allahm bir de o açıklamaları nedir ya, istifa edicem, hele bir de maaşı fazla ama ben az kazanrım yinede o paraya tenezzül etmem tavrı. oy oy oy...

x-coach dedi ki...

gizli loserrr :P

Adsız dedi ki...

Kendi durumumu şöyle özetleyebilirim.Utanılacak ve pişman olacak hiçbir durum ve davranış içine girmememe rağmen aklım otomatik olarak herşeyin sorumlusu olarak durumumu,davranışlarımı vs. yani kısaca var olmamı suçluyor.Ve gay olmamdan dolayı kendimden nefret ediyorum ,utanıyorum,tanımadığım herhangi bir hemcinsime farklı baktığım zaman rezil olduğumu düşünüyorum.Mastürbasyonun sonunda aslında gay olmadığımı bunları sadece karakter bunalımı yaşadığım için böyle adlandırdığımı düşünüyorum.Psikiyatra gitmeye 3 ay önce başladım ama çok yavaş ilerliyorum,düşüncelerim çok yavaş değişiyor.Buda bana çok acı veriyor.19 yaşındayım bu arada.

gaykedi dedi ki...

gaykedi@gmail.com adresinden yaz bana, burada çok alakasız oluyor.