11 Şubat 2011






Deli !


İş yeri düzenim, çalışma arkadaşlarımın gripleri dolayısyla aksamış durumda, yoğun çalışma temposundan blogumla ilgilenemiyorum ve bu durum hiç hoşuma gitmiyor, aklıma Sait Faik'in satırları düşüyor;

"Söz vermiştim kendime: Yazı bile yazmayacaktım. Yazı yazmak da, bir hırstan başka ne idi? Burada namuslu insanlar arasında sakin, ölümü bekleyecektim; hırs, hiddet neme gerekti?

Yapamadım. Koştum tütüncüye, kelem kağıt aldım. Oturdum. Adanın tenha yollarında gezerken canım sılılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım. Kalemi yonttum. Yonttuktan sonra tuttum öptüm. Yazmasam deli olacaktım."(*)



* Sait Faik Abasıyanık öyküsü,
'Haritada Bir Nokta'nın son paragrafı.


2 yorum:

Vladimir dedi ki...

Bazen oluyor oyle.. Turlu sebep giriyor once, sonra bir usengeclik basliyor. Yaz lutfen. Biz de okuyalim.

lavantalimon dedi ki...

Sen her zaman varol. Ve her daim yaz:)