16 Aralık 2010





Seher Şeniz !


43 yaşında ikinci intihar denemesinde ölmeyi başaran, geçmiş yılların erotik yıldızlarından Seher Şeniz'in* (1948- 1991) son notu;

"Nihayet bu iğrenç dünyadan gitmeyi başardım. Ölmenin, ölmeye çalışmanın bu kadar zor olduğunu söyleselerdi alay ederdim. 15 yaşında anladım insanların ne mal olduğunu.

Ben fahişe olmak için yaratılmamışım, hassas ve duygusalım. Öldüğümü kimse bilmesin. Peruklarımı yakıp, küllerini savurun. Müslüman geleneklerine göre gömülmek istemiyorum. Beni beyaz bir bornoza sarıp her yerimi kapatin o kadar".



* http://tr.wikipedia.org/wiki/Seher_%C5%9Eeniz

8 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

bu gecmiste yasanmis bir hikaye ama bu dönemde de cok duyuyorum, intihari secen... Garip ve düsündürücü geliyor..

kristal dedi ki...

Allah rahmetiyle muamele buyursun...

AYSEGUL dedi ki...

SENI SEVIYORUM GAYKEDI..
YANI HIC AMA HIC AKLIMA GELMEYECEK OLAN ASLINDA ONEMLI OLAN BI YAZI DAHA EKLEMISSIN ELINE SAGLIK
ASLINDA DIYECEKLERIMI TAM OLARAK IFADE EDEMEDIGIMI FARKINDAYIM AMA ANLADIN SEN ONU

Dilara dedi ki...

Süper bir yazı.. O ''kaşar'' dneilip geçilen insanların da duyguları olduğunu hatırlasa keşke şu insancıklar..

lale dedi ki...

Herkesin bir ruhu vardır,

Adsız dedi ki...

Garip...

Beş yorum yapan arkadaşlara ve sevgili blog yazarı arkadaşımıza sorsam, acaba duygularınız var mı ? varsa nerede desem ? nasıl bir cevap verecekler çok merak ediyorum...

Evet güzel bir son yazı hazırlanmış bu doğru, ancak ; unutmamanız gereken şey o kişiye durup dururken kimsenin afedersiniz "kaşar" dememesi... dünyanın hangi ülkesinde olursanız olun, hangi dine mensup olursanız olun yada hangi düşünce yapısına sahip olursanız olun, bu düşünce yapısı size insanların önünde "sevişme" hakkı vermez...

16 Yaşında insanların ne olduklarını öğrendiği halde o insanların içine girmiş yada girdirilmiş... Sonuç değişmez, o kişi dünyanın en iyisi olabilir.. Ama aklımızda hep bir "fahişe" olarak kalacak, çünkü toplumun değerleri ile oynamıştır.. Sadece bu toplumun değil bütün dünya toplumunun neredeyse, tabi ki o değil o mesleği icra edenler.

lerze@hotmail.com.tr msn adresim..

gaykedi dedi ki...

evet insanların böyle bir hakkı var kimilerine göre şeytan icadı demokraside ve tabi birilerinin bu filmi izlemek istemesinin de.

insanoğlu garip, tv'de, sinemada katiller, cinayetler, şiddet sahnelerinden rahatsız olmazlar da, iki insanın sevişmesinden rahatsız olurlar, bunu ahlaksız bulurlar.

tıpkı yolda iki erkeği kavga ederken görünce şaşırmayan insanların, onları öpüşürken görünce şaşırmasına benzeyen bir durum bu.

kristal dedi ki...

''kötü şey yoktur,kötü olan insan düşüncesidir''. der bir düşünür...