19 Aralık 2010







Ölüm !


Sevgilimde geçirdiğim güzel haftasonu ertesi, bu akşam eve geldiğimde anne-babamda bir keyifsizlik hissettim ve dün gece yaşlı köpeğimizin öldüğünü öğrendim. Bana üzülmemem için telefonda haber vermemişlerdi.

Boğazıma bir şeyler düğümlenirken evimize ilk geldiği gün geldi aklıma. Küçük bir dairede bakmaya çalışan ilk sahibi, kangal kırması bu iri köpek altı aylık olunca pes etmiş ve biz sahiplenmiştik, tanrım ne kadar da çekingen, ürkek bir hali vardı.

Onun gibi asil bir köpek ben hiç görmedim, bütün köpeklerimiz önüne konan mamayı boğularcasına hızlı yerken o her zaman bir-iki dakika gözünüze minnetle bakar, sonra utanırcasına yavaşça yerdi yemeğini.








4-5 yaşındaydı sanırım bir kere evden kaçmış babam kendisini deli gibi ararken kaza geçirmiş feci bir halde yaralı bulmuştu evin yakınlarında. Uyutması amacıyla veteriner çağırdığında, masraflı ve zahmetli de olsa belki kurtulabilir deyince doktor, ameliyat ve uzun bir tedaviden sonra bir ayağı sakat kalsa da yaşama tutunmayı başarmıştı bu koca bebek.

Aklıma What Dreams May Come filminde Robin Williams öbür dünyaya gidince, koşarak, sevinçle üzerine atlayan köpeği geliyor ve gözlerim bir kez daha doluyor. Bu hafta, haftanın güzelini pas geçiyorum, pek keyfim yok arkadaşlar.



9 yorum:

banu bilgi dedi ki...

böyle durumlarda ne denir bilemiyorum.bende uzun süre önce köpeğimi ve bir süre sonrada kedimi kaybetmiştim.şuan üstünden yıllar geçmesine rağmen içim cız ediyor ama şimdi yeni bir kedim var.tabiki diğerlerinin yerini almıyor ama sevgimi başka bir dosta verip ondanda sevgi görmek acımı hafifletiyor.

gaykedi dedi ki...

Engin Ardıç'ın ölen kedisinin ardın yazdığı çok güzel bir yazı vardır.

Cem dedi ki...

İnsanın ailesinden birini kaybetmesinden hiçbir farkı yoktur..
Ben de aynı acıyı yaşamıştım..
Ne söylesek boş, biliyorum ama yine de başın sğolsun demek istiyorum..

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

:(

lavantalimon dedi ki...

Başınız sağolsun. sizin aileniz de sürdüğü güzel bir hayatı var dı. Hayvan almanın hassasiyeti işte bu noktada çıkıyor evin ferdi olması gerekiyor.

kristal dedi ki...

la tahzen(üzülme)..!kaybettiklerin başka sürete dönüşerek sana geri gelecek...HZ.mevlana ..

outlaw dedi ki...

başın sağolsun gaykedi, umarım mutlu bir yaşamı olmuştur.

x-coach dedi ki...

hayat yoluna koysun
yıktığı her hayali
kırılan her yüreği

güzel günler geçirebildiğiniz için kendini şanslı hissetmelisin.

victor's secret dedi ki...

kedicim çok üzgünüm...

geç gördüm. başın sağolsun...


sizi ölüm ayırmış benle kızımı başka şeyler ayırdı...