20 Ekim 2010





Gaykedi !


Radikal ve Milliyet'e haber olduk bugün. Seks ya da müstehcen blog tanımına ne kadar girer blogum bilemiyorum.

Haberi yazan arkadaşla birkaç mailleşmemiz oldu ama benim blogum dünya standartlarında muhafazakar olmayan sıradan bir magazin dergisi kadar müstehcen. Haber başlığı biraz yanıltıcı & çarpıcı atılmış ama gazeteciler bunu hep yaparlar pek yadırgamadım doğrusu.

Bu arada eşcinsel atalarımızdan Enderunlu Fazıl Bey'i ve onun bazı yakışıklı yorumlarını buyurun 'şuradan' okuyalım.



7 yorum:

S. dedi ki...

radikal'de okudum bende :))

Adsız dedi ki...

yazınızı okuyunca pek şaşırdım.Sesli olarak güldüm de.Kuzguna yavrusu şahin görünürmüş.Canınızı sıkmasın ama çok defa ben de onlarla aynı düşünmüşümdür :):)

gaykedi dedi ki...

bütün genellemeler yanlıştır :p aslında bu detaylı bir konu, olay gaylerin kaşarlığından çok, çocuk, aile, toplum, din, gelenek baskılarınının üzerimizde pek etki etmemsiyle alakalı sanırım.

UndefinabLe© dedi ki...

Radikal'de seni görmek harikaydı! (=

pisikopati dedi ki...

dün akşam aynı muhabbet geçti bizim evde de. gaykedi ne kadar seks blogu tartışılır diye konuştuk ama medya hep böyle galiba çarpıtmadan yapamıyorlar haberlerini..

Vladimir dedi ki...

Asalak bunlar..

lavantalimon dedi ki...

Blogların çeriğinden çok isimlerine göre yorum yapmışlar.
Gzateyi saklıyorum:)