11 Ağustos 2010






Topal Prens !


Bir dostumuzun köpeği, ayaklarından birisi doğuştan olmayan bir yavru dünyaya getirdi, bir kaç ay geçip bu bebecik sütten kesilince, sevgilimle dün evlat edindik, böylece ikisi annemlerin evinde yaşayan üç köpeğim oldu.

Dün veterinerdeydi ve akşam onu bir güzel yıkadık, bebekler gibi rahatladı ve güzel bir uyku çekti. Korkumuzun aksine annesinden ayrıldığı için çok ağlamadı.

Adını diğer kardeşleri öldüğü halde yaşadığı için 'Şanslı' koyduk, fotolarını bir ara eklerim söz.


Nakhar'da bir şeyler 'yazmış' ve koyduğu foto şanslıya çok benziyor.
Edit; resimleri yükledim.



5 yorum:

plndrkn dedi ki...

O size sahip olduğu için Şanslı, siz O'na sahip olduğunuz için
Şanslısınız.

Benim için de mıncırığın Şanslıyı...

Online Free Video Watch dedi ki...

şanslı harbiden çok ''şanslı''.

Oath dedi ki...

çok güzelmiş ama ben konudan uzak birkaç soru sorucam :) Dün ben de bir köpek sahibi oldum ve malesef benimki çoook ağladı.Deneyimli köpek sahibi olaraktan sana soruyorum ben buna tuvalet eğitimi nasıl vereceğim ya? Tüm günüm halıdır,kilimdir temizlemekle geçti valla :D

pisikopati dedi ki...

hayırlı olsun kedicim, umarım o da siz de çok mutlu olursunuz.. şanslının kulaklarından öp benim için..

gaykedi dedi ki...

oath-- çok detaylı bilgiler, burada uzun uzun yazmam imkansız, nette yavru köpeklerin tuvalet eğitimi olarak aratırsan bir sürü pet sitesinin bu konuda bilgi veren linki çıkıyor, sana tek tavsiyem bol sabır, o daha bebek unutma, zamana ihtiyacı var :p