03 Haziran 2010





Tuhaf !


Tanrım ne cins insanlar var yahu, gaykedi@gmail.com mailime gelen bir mail(leşmemiz);

- Gay olmanıza bişey demiyorum yalnız profilinizde Bulgaristan göçmeniyim diye belirtmenizi iyi niyetle karşılamıyorum o yazıyı silerseniz sevinirim, teşekürler.

- (Ben) Neden saklayayim ki bunu ve bunun neresi kötü niyetli?

- Kötü olan tarafı şu etrafına dar bakan bir toplumda yasıyoruz yani insanlar at gözlüğü ile bakıyor etrafına, yani sizin Bulgar göçmeni yazdığınız için sanki Bulgar göçmeni herkes gay sanılabilir, zaten Türkiyede pek sevilen bir toplum değiliz Bulgaristan göçmenleri olarak. Hem niye yazdınız ki, sebep ne bende bu soruyu sorayım sıze?

- (Ben) Profil bilgilerimde Yunanistan göçmeni yazsa, Yunan göçmenlerini homo mu zannenedecek insanlar? Saçmalıyorsunuz, ya gizli eşcinselsiniz ya da eşcinsel zannedilmekten korkan, götünden şüphesi olan homofobik birisisiniz. Sonuçta pek sağlıklı bir izlenim vermiyorsunuz.



21 yorum:

Asli "TILSIM" Bingöl dedi ki...

(alıntı)Kötü olan tarafı şu etrafına dar bakan bir toplumda yasıyoruz yani insanlar at gözlüğü ile bakıyor etrafına, yani sizin Bulgar göçmeni yazdığınız için sanki Bulgar göçmeni herkes gay sanılabilir.(alıntı)

Esas bu yorum at gözlüğü ile hayata bakan birinin yorumu. Ne yani, ben bir lezbiyenim ve Bulgaristan göçmeniyim desem, tüm Bulgaristan göçmeni kadınlar lezbiyen mi olacak?

Çok güzel yanıt vermişsin.

Elif dedi ki...

Kopegin ve baliklarin oldugunu da siler misin? Hayvanseverleri zor durumda birakiyorsun. :oPPPPP

Butun Bulgar gocmenleri homo olsa ne yazar? Homoluk kotu birsey mi ki? :o)

Saka ediyorum tabii. Uzuldum. Bazi laflari ederken icimizdeki fobiler ortaya dokuluyor, biz yine de farkedemiyoruz. Umarim bloglardaki homoseksuel arkadaslarla tanisip, fobisini yener bu arkadas. :o)

www.elifsavas.com/blog

kristal dedi ki...

kedi,böyle oturaklı cevapları nasıl veriyorsun ya helal gerçekten...bu hazır cevaplılığın beni öldürecek..:) isabet etmişsin yine cevaplarınla..insanların,birkaç şeyde gördüğü şeyi tüme bağlamaları çok cahilce gerçekten..

Brajeshwari dedi ki...

kedi olmana takılmamış ama, Bulgaristan göçmenlerinin kedi olması sinirini bozmamış demek ki:)

"hem niye yazdınız, ben size sorayım" diye sormuş ya... herşeyi yazma gaykedicim, herşeyi yazabilenler ve yazdıklarıyla yüzleşip, bunu kabul edebilenler malasef çok az...

outlaw dedi ki...

garipse(ye)miyorum ne yazik ki, hamam filminden sonra tellaklerin protesto yürüyüsü düzenledigi bir ülkeden bahsediyoruz sonucta...

ZVZEK dedi ki...

adam kibarca fikrini belirtmiş yahuu.
bu ne şiddet bu celal, gaykedi?

gaykedi dedi ki...

biraz sert tepki vermişim ama bazen ters tarafıma geliyor, laf sokmadan edemiyorum.

Paris dedi ki...

Cevap bile vermeseydiniz keske. Hos okuyunca gülümsemeden edemedim gercekten böyle düsünüyor olamaz degil mi ? Olabilir mi yoksa ..

her boku bilen adam dedi ki...

blogspot uzantılı adresini kaldırıp tumblr'a geçer misin, millet bizi de homo sanacak :)

bol sabır diliyorum.

kremkaramel dedi ki...

Ben de tavşan gibi sex olayına taktım:)))
Yok kardeşim yok. Sevişemiyos ne tavşanı:)))))))

hayvanat bahçesi göçmeni

UYKUSUZ//UYURGEZER dedi ki...

biz de bulgaristan göçmeniyiz ve de bunu gururla yaz gaykedicim.. keşke herkes senin gibi olabilse.
-.-

homeless dedi ki...

BEN GALIBA SIDDET YANLISI BIR INSANIM
BU YAZIYI YAZAN AT GOZLUKLU, TOPLUMUN DAR BAKISLARI BI YERINE KACASI KISI YANIMDA OLSAYDI
AZINA CARPIVERIRDIM
``BI INSAN EVLADI BU KADAR SALAK LAF EDEMEZ SUS BAKIYIM, SUS COCUM BAK GELIYOR BI TANE DAHA``

OYYYYY

pisikopati dedi ki...

keşke blogunun adını da gaykedi yapmasaydın, herkes seni gay bir kedi sanacak rezalet..Bir kedi sahibi olarak kınıyorum seni. Resmen kedilerin imajına leke sürdün:)

şu acı bir gerçek okuduklarını kesinlikle beyinleriyle anlamayan insanların çoğunlukta olduğu bir ülkede yaşıyoruz.

gaykedi dedi ki...

gelen son mail; "tamam lan en sikim yersen ya amına kodumun topu göttünü siktirmekten zevkmi alıyon lan götoş
para versen sıkmem seni ipnetor"

ben seni parasız sikerim eğer yakışıklıysan yazcam :p

Adsız dedi ki...

Tanıdığım en iyi Bulgar göçmeni sensin.

OrtaAsya göçmeni

piksel dedi ki...

Çok saçma ya neleri göndermekle uğraşıyorlar, ben de Bulgaristan göçmeniyim ama düşünme ve değerlendirme organlarımız farklı sanırım maili yazanla. Hele son maili yazan kişiye Flash Tv'ye göndermeyi düşündüğüm "Küçük İnsanın Küçük Dramı" serisinde güzel bir rol verebilirdim.

Adsız dedi ki...

ayol delinin zoruna bak sen! götümle gülüyorum şu dangalağın zihniyetine yahu. :) ne var yani ben de bulgaristan göçmeniyim, ben de eşcinselim; ama bu diğer tüm bulgaristan göçmenlerini eşcinsel durumuna mı düşürür? hem düşürse ne olacak ki? :) kesinlikle doğru tespit kedi'cim: ya gizli eşcinsel ya ciddi homofobik. ;) hiç takma kedi'cim sen. hoşça kal, xcan.

CeRoXiMo dedi ki...

Garip bir tümevarım olmuş, fikir neyse zikir de o:) Bulgar göçmeniyim, hayvanseverim, kedim köpeğim var, yetmez gibi blogspotdan yazıyorum. Acaba gaymiyim ??????? Aman yarabbii P)

Eflatoon dedi ki...

cevap 10 numara, tebrikler

LocuS dedi ki...

eyvah yunanistan göçmenlerine homo demişin yunanistan göçmeni olarak çok dertlendim ... bu kadar paranoya eyvah eyvah :))))

murat dedi ki...

soyları tükenmiyo bunların..