20 Haziran 2010





Gay
Araştırma !



Eşcinsel & biseksüel erkeklere yönelik Avrupa çapında yapılan en büyük araştırmaya bir 15-20 dakikanızı ayırabilir ve bu anketi gay & bisex. dostlarınıza iletebilirseniz iyi olur arkadaşlar.

Ben bir yabancı sitede gördüm, Kaos ve Lambda'nın nedense henüz haberi yok anladığım kadarıyla. Bu derneklerde aktif olan olan ya da tanıdıkları olan arkadaşlar onları da haberdar ediversin lütfen.


Anket için link. (Türkçe seçeneği de var)


[ 31 Avrupa ülkesinde gey sağlığı ve insan hakları alanlarında çalışan kamu sağlık kurumları, üniversite ve sivil toplum kuruşlarından araştırmacı ve sağlık çalışanlarından oluşan uluslararası bir grubuz. Araştırma Avrupa Komisyonu tarafından finanse edilmekte ve Avrupa Hastalık Önleme ve Kontrol Merkezi, Dünya Sağlık Örgütü Avrupa Bölge Ofisi ve pek çok ulusal ve uluslararası gey örgütü ve internet sayfası tarafından desteklenmektedir. ]


6 yorum:

e.d. dedi ki...

turkcesini zaten kaosgl hazirlamis anladigim kadariyla. anket bitince kendi sayfalarina yonlendirdiler.

gaykedi dedi ki...

bende yonlendirmemişti galiba, kaos ve lambdanin sitesinde de goremedim ben bu anketi, yoksa ben mi bulamadim diyeceğim ama daha once de gordugumu hatirlamiyorum ben yahu

lavantalimon dedi ki...

ben de baktım ankete:) katılamadım şartlar uymadı:)

Lilla Fitta dedi ki...

ben direk gayromeo'dan ulastim ankete. ama doldururken de baya bi baydim :)

Junior dedi ki...

Benim anketim bittiği zaman her hangi bir yönlendirme olmadı. Ancak cinsel tercihler yönelim ve sağlıklı cinsel ilişki hakkında bilgilendirici ve önemli bir çalışma olmuş bence.

canny dedi ki...

araştırmayı beğendim sorular güzel bilgilendiriydi.