21 Mayıs 2010





Eşcinsel Aşk !


16 tane eşcinsel çift resmi yükledim 'şuraya' altlarında isimleri, meslekleri ve kaç senedir çıktıkları yazıyor, bir bakın bakalım en sevimli çift hangileri gelecek size?

4 numaralı çifti, çocuk gibi büyük bir sorumluluğu üstlenmelerinden dolayı çok sevdim, tabi umarım sperm bankasından sperm alıp doğurmak (gayler için taşıyıcı anne yöntemi oluyor bu) yerine kimsesiz çocuklar yuvasından almışlardır (bazı gelişmiş ülkeler gay-lezbiyen çiftlere de bu hakkı veriyor).

8 numaralı lezbiyenlerin yaşlarına rağmen fotoda bile görünen enerji ve neşelerini, 12 numaralı genç gay çiftin, hayatlarının en deli çağında 5 senedir çıkmayı başarmalarını sevdim ve 15 numaralı lezbiyenlerin büyük yaş farkına reğmen gözlerinden okunan sevgisini.



5 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

ben hepsini sevdim...

Junior dedi ki...

Ben 12 numaralı genç çiftten yanayım. ayrıca pekde yakışmışlar birbilerine bana öyle geldi enzdınan... hatta şu anda kıskandım bile onları :)

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki...

3 cü şahaneee Kedi.

Depresif Ayu dedi ki...

11 numaralı çit süper tabi ki :)

LocuS dedi ki...

11 bear......