06 Nisan 2010





Şark !


Hilal Kaplan adlı dinci karı Taraf gazetesinde eşcinseller için son derece çirkin bir yazı bir yazmış, nispeten vicdan sahibi birisi olduğunu düşündüğüm Apdurrahman Dilipak Batı'dan gelen sapkınlıklar muhabbeti yaparak 'orada iş enseste kadar geldi' demiş.

Oryantalistlerin Şark'a bakışını her fırsatta eleştiren bu insanların, onlardan daha beter kolaycılığa ve yanlışa düşmeleri çok ilginç.

Usame Bin Ladin de Müslüman, Mevlana da diyerek dindar insanlardan ümidimi kesmemeye çalışıyorum, derken aklıma 'Bütün insanların cinsiyet, din, dil, ırk, bakımından eşit oldugu' düşüncesini, en başta kadınla erkek eşit olamayacağı için sakıncalı bulup İnsan Hakları Evrensel Beyannamesini imzalamaktan çekinen bir sürü İslam ülkesi geliyor, karamsarlığa kapılıyorum.



8 yorum:

kristal dedi ki...

yazıyı biraz okuyabildim....şunu demek istiyoum;lütfen kainatsal muazzam islamı aptallarla temsil ve teşbihde blunmayın....yol kusursuzdur ama yolda yürüyenler sarhoş ya da ahmaksa bu yolun(islamın) sorunu değil...lütfen nefreti islama değil islamcı görünen sahtekarlara duyun..........

oğuzhan dedi ki...

Önyargı geliştirmemeniz konusunda ısrarcı ve umutluyum, insanlara "hasta" diyebilenlere inat! Hem sadece Mevlana mı? Yunus Emre, Pir Sultan, Karacaoğlan... Daha nicesi.

Kalpleri ve akılları böyle çirkin şeylerle dolu olan insanlar bu saydıklarımızı okuyup nasıl keyif alabiliyorlar, anlamak zor.

Ufak bir düzeltme izninizle, "Usame Bin Ladin de Müslüman, Mevlana da" gibi yazılmalıydı. Türkçede bulunma bildiren "-de" eki bitişik yazılır, tümcenin herhangi bir ögesini belirli bir anlamda genişleten (örnekte, özne açısından genişletmiştir) "de" bağlacı (kimi zaman edatı; ama konumuz açısından bir önemi yok) ayrı yazılır.

Sevgilerle.

gaykedi dedi ki...

moral cümleleriniz ve nazik uyarınız için teşekkürler arkadaşlar.

Alamira dedi ki...

Sevgili GAYKEDİ,

Senin gibi bir ateistin Müslümanlanların Eşcinsellikle ilgili ne düşündüğüyle niye bu kadar ilgilendiğini anlamakta zorluk çekiyorum.Kaldı ki Hilal Kaplan'ın yazısında hiçte öyle provakatif bir taraf göremedim.İslamın eşcinselliğe bakışını son derece net ifade etmiş kadıncağız.Sen kendisinden ne demesini bekliyordun onu merak ediyorum ben asıl.

gaykedi dedi ki...

alamira
günah, sapkın, yoz, lanetlenmiş diyor daha ne desin bu yobaz karı... ayrıca ateist olduğumu nereden biliyorsunuz? hem ateist olsam bile dinsel yobazlıktan rahatsız olmamam mı gerekiyor?

LocuS dedi ki...

:)

ATOM dedi ki...

o kadını götünden sikmek istiyorum...Fazla istedim sanırım zaten arkadan olmaz günah der.E önden de olmaz evlilik şartı koyar, böyle bir amcıkla sadece götü için evlenilmez...Bu karının ben mezarınının taşına sokayım

gaykedi dedi ki...

atom--
çok sinirlenmişsin belki ama hakarete ve küfüre hayır eleştiriye evet.