14 Nisan 2010





Rus !


Sancılı modernleşme sürecimizin Rusya ile yer yer çok benzeştiğini duymuşsunuzdur, peki Ruslar ile ciddi ciddi genetik olarak akraba olduğumuzu biliyor muydunuz? Rusyada yaşayan Hakan Aksay'dan aktarıyorum;

"Tarihçi Sergey Baymuhammetov adlı soyadı kulağımıza tanıdık gelen tarihçiye göre, Rusların ataları dört kökene dayanıyor. Ulusun temelini oluşturan , Belarus ve Ukraynalıları da içeren Slavlar.

'Step Türkleri' (Şaşırmayın, Türklerle Rusları tarihi akraba ilan eden ilk bilim adamı bu değil). Baltık kabileri ve Fin (Komi, Mari, Udmurt etnik gurupları)."



1 yorum:

kristal dedi ki...

şu dünyaya geldim geleli bana ve ülkeme tüm zararları veren yine kendi türük vatandaşı'm(m-harfini sahiplenmemek için ayrı yazdım)..!en yakını böle yaparsa artık...!bu sebeble has türk olsam da illa türk türk diye delirmiyorum ve diyorum ki kürt,arap,japon,haiti li,cingane vs. çamurdan olsun ama insan olsun yeter ki(belki klasik oldu ama şimdi bunlar geldi aklıma)...!