26 Nisan 2010





Haftanın Güzeli !


Dünya yakışıklılarının kitabını yazan eşcinsel atalarımızdan Enderunlu Fazıl Bey (1759-1810) ile bu hafta yerli malı haftası yapıyoruz ve bir Anadolu turuna çıkıyoruz:

Maraş güzeli herkesi susatıyor ve kimseye su vermiyor: yuvası olmayan güzellik kuşunun bulunduğu Bilan'a göndersinler onu!

Zaten cenabet dedikleri Payas (Hatay) güzelinin karpuz kadar değeri yoktur ama Urfa güzeli Büyük İskender gibi zaferden zafere koşar.

Anadolu güzeli cilve yapmaz zeki değildir; yeni açmış tomurcuklar gibi bedeniyle serin ve tatlı bir rüzgar gibi estikten sonra ne önemi olabilir bunların! Kayseri'nin bir mahallesinde kar yağarken yıkıntılar içinde bol bol şerbet içirdi, helva yedirdi bana.


4 yorum:

The SummerSon dedi ki...

Beğendim :)

mehmet akif dedi ki...

laço gibi duruyor, ama digin kesin. en kötü olasılığı söylemiyorum bile :P

kristal dedi ki...

kıllı ve esmer güzeli...gerçekten çok beğendim.bir de bize doğru bakıp o şuh gözlerini de gösterseydi 10 üzerinden 10 verirdim mutlaka..:)

O. ve Hayat dedi ki...

Ben Türkiye'de bu kadar güzelini daha görmedim :) İlk defa kıllı bir erkek hoşuma gitti ;)