10 Nisan 2010





Göt !


'Sızıntı'nın yandan yemişi ağlak bir İslamcı dergi 'İstikbal Köklerdedir' diye bir manşet atmış, sanırım aklı sıra 'İstikbal Göklerdedir' diyen Mustafa Kemal'e laf sokacak, ulan ben de size 'İstikbal Götlerdedir' diyorum o zaman.

Şaka bir yana kuşlar ve böcekler başta olmak üzere uçmayı başaran canlıların evrimin en yetenekli ve üst gruplarından birisi olduğu hakkında bir bilim makalesi okuduğumu hatırlıyorum. Dünyaya şöyle bir bakarsak uçmasını başaran toplumların ve insanların da daha başarılı olduklarını görmüyor muyuz zaten?

En iyi hava kuvvetlerine, sivil yolcu uçağı filosuna, uzay gemisine sahip ülkelerin en zeki ve gelişmiş ülkeler olduğu, etrafımızda en başarılı ve zeki insanların yolcu uçaklarını ve özel jetleri en çok kullanan kişiler olması dikkatinizi hiç çekiyor mu?


18 yorum:

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

"etrafımızda en başarılı ve zeki insanların yolcu uçaklarını ve özel jetleri en çok kullanan kişiler olması dikkatinizi hiç çekiyor mu?"

Sanırım bu kısmı tartışılabilir.Oysaki ben etrafıma baktığımda; sadece maddi durumu iyi insanların, yolcu uçaklarını ve özel jetleri kullanabildiğini görüyorum.Haksızmıyım?..

gaykedi dedi ki...

çalışkanlık, zeka ve bunun başarı ile maddi zenginliğe çevrilme ilişkisi bence de tartışılabilir, o kısmı sadece anlamı güçlendirmek için kendim ekledim zaten, ama tabi toplumların "hava kuvvetleri, sivil yolcu uçağı filosu ve uzay gemisi" kısmında bir sorun yok sanırım.

kristal dedi ki...

kök,gök,göt kavramları da kullanıldıkları cümle ile birikte çok da fazla yoruma muhtac bence...şunu ekleyebilirim ki:hepsi de doğru...hatta eksik biledir.!gelecek köklerde,göklerde,götlerde....................!! liste uzar yani..:)

ZVZEK dedi ki...

gaykedi, yahu biz islam şöyle böyle derken sen savunuyordun, şimdi hep aleyhte yazılardasın. ne oldu
gerçek yüzlerini ancak şimdi mi farkedebildin? hehhee

gaykedi dedi ki...

zvzek-
hangi islam? dinci ile dindar ayrımını yapalım ne olur.

kristal dedi ki...

kimin doğrusu ya hu...biz eksik akıl kulların mı doğrusu,yoksa kainatın sahibi olan ZAT-I AKDES'in mi?Kimse anlamak istemiyor,islam saf nurdur herşeyiyle ve biz karanlık özümüzle ona yaklaştıkça aydınlanır ve kurtuluruz,yoksa islamın bize ihtiyacı yok...

ZVZEK dedi ki...

hangi islam? söyleyeyim
tanrısı, eşcinsellik yapıyorlar diye
toptan bir kavmi yok ettiğini kitabına yazan tanrısı olan islam
:)
ayrıca dindarları ayıralım demişsin.
dindar insan kaldı mı? yada var mı gercekden? ben sadece dincileri görüyorum çevremde

ALİ GÜNAL dedi ki...

geri zekalılar öldüğünüzde götünüze son pamuğu yine hacı hocalar tıkayacak o zaman anlayacaksınız siz islamcıyı dinciyi, şerefsizler sizi

Jupiter dedi ki...

şimdi anlamadığım konu islamcıların şeyini anladık ama "vay mustafa kemal'e böyle yaparsınız haa!" huraa ! da ne oluyor?.
islamcılık ile kemalizmcilik yapmak aynı kapıya çıkmıyormu.
sadece kullandiklari jargon farkli, mantik ayni.

gaykedi dedi ki...

zvzek-
iti an, çomağı hazırla demişler, bak Ali Bey de gelmiş :))

Bir dönem Mazlum-Der başkanlığını sürdürmüş samimi ve kıymetli bir Müslüman Ayhan Bilgen bakınız ne diyor; "Eşcinselleri kabul konusu, insanın yetkilerini aşar. Ben kim oluyorum ki, başkalarının kimliğini kabullenmeyeyim? İnsan dindarlaştıkça tevazusu da artmalı. Eşcinsel karşıtı açıklamalarda Kur’an’da sözü edilen Lut Kavmi referans alınıyor. Oysa orada bir cinsel yönelim değil tecavüz vakası var. Kur’an’da sözü edilen livata olayını getirip Türkiye’deki eşcinsellik meselesiyle ilişkilendirmek ciddi bir kıyas sakatlığıdır.”

gaykedi dedi ki...

jupiter-
ortodoks (ben onlara takoz diyorum) Kemalistler'i de daima eleştirmişimdir, zaten "istikbal götlerdedir" esprisi bile, Atatürk'ün sözlerini hadis-ayet gibi algılayan bir tutucu kemalistin yapacağı espri değil farkındaysan.

gaykedi dedi ki...

ali beyy-
ya vasiyetimde pamuk tıkılmamasını istersem ne olacak, hacı hocanın illa pamuk tıkaması mı gerekiyor yani?

kristal dedi ki...

Ayhan Bilgen'i alkışlıyorum...fakındaysak hep anlayışlar çatışıyo.kimin mutlak gerçeğe anlayışı uyarsa o en doğrusu...gaykedi,şimdiki mazlum-der yönetimi eşcinsellere karşı ama...demek lazım o zaman;gelen gideni aratıyor...!

DORİS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
serpil dedi ki...

ayrımcılığa karşı olduğunuzu düşünüyor ve destekliyordum. ancak en zekiler jete uçağa biner demek, buram buram ayrımcılık kokmuyor mu? her türlü ayrımcılığa hayır demek gerekirken, insanları kategorilere sokmak nasıl oluyor da bir bünyeye sığıyor?

gaykedi dedi ki...

serpil--
yorumlarda Tuana'ya: [...çalışkanlık, zeka ve bunun başarı ile maddi zenginliğe çevrilme ilişkisi bence de tartışılabilir, o kısmı sadece anlamı güçlendirmek için kendim ekledim zaten, ama tabi toplumların "hava kuvvetleri, sivil yolcu uçağı filosu ve uzay gemisi" kısmında bir sorun yok sanırım...] yazmıştım yukarıda, şunu da eklemek istiyorum bunu bir ayrımcılığın dile getirilişinden çok bir motivasyon durumu olartak algılayınız, mesela dünya ya da ülkeniz çapında başarılı bir yazar, sanatçı, müzizyen, bilim adamı, mucit v.s olursanız daha çok uçarsınız özel ya da özel olmayan uçaklarla... çünkü sizin zamanınız değerli hale gelecektir en başta.

serpil dedi ki...

sızıntı, o ya da bu islamcılara sürekli tü kaka demenin de bir ayrımcılık olduğu cihetli ile yazdım bu yorumu, malesef bir tek uçak mevzuu için değil.
şu aralar türkiyedeki en büyük ayrımcılık islamcı-atatürkçü-kürtçü şeytan üçgeni üzerinden yapılmıyor mu zaten.

gaykedi dedi ki...

yeri geldiğinde takoz kemalistler dahil herkesi eleştirmekten çekinmiyorum serpil, İslamı referans aldıkları için onlara tolerans gösterecek değilim. bkz. http://gaykedi.blogspot.com/2009/05/durust-vakit-dansoz-fetos-fetullah.html