05 Şubat 2010





Kutsal Topraklar !


Babam Fethullahçıların İslamın sert yönlerini törpüleyip evcilleştirdiğini bunun bir başarı olduğunu düşünüyor ama ben bu konuda onunla hem fikir değilim, gittikçe palazlanan ve küstahlaşan bu hareketin çok daha tehlikeli sonuçlara yol açabileceğini düşünüyorum.

Blogumda aylar önce sinirlenip 'Dansöz Fetoş, dürüst Vakit' diye bir yazı yazmıştım, bu arada Amerika'dan kutsal topraklar gibi söz eden bu cemaatin çektiği Kelebek isminde propaganda filmi ile ilgili Cüneyt Cebenoyan'a ait yazıyı mutlaka okumanızı tavsiye ederim. #



3 yorum:

dalgasesleri dedi ki...

Fetullah hakkında evet sizin gibi bende temkinli yaklaşıyorum. Çünkü inanılmaz bir güç var bunlarda. İçlerinde ise işini görmek için giren, para kazanmak için ve gerçekten Fettullah Gülen'ni peyganber gibi gören üyeleri var. Ülkemiz için çok tehlikeli kişiler bunlar. Şuan insanlara şirin gözüküyorlar ama Türkiyeyi istila etmek üzereler. Siz o zaman görün bunları..

mahmure dedi ki...

hani kimilerinin gavur dedigi, sosyal demokratlarin hala baskin oldugu izmirden bu grubun cikmasi, gercekten ne kadar saman altindan su yuruterek sessiz sedasiz teskilatlandiklarinin gostergesi. baska cemaat ve tarikatlara benzemezler. zaten kendilerine cemaat veya tarikat demezler, hizmet derler. saf vatandas bunlarin hakka ve insanliga hizmet ettigini sanar.

Adsız dedi ki...

fetullah, cia tarafından türkiyede ılımlı islam projesini gerçekleştirmek için kullanılan bir kukladır.
Benim üzüldüğüm bir çok garibanın islama hizmet adı altında cia e hizmet ediyor olmasıdır.