18 Şubat 2010





Hönk !


[...Doğa her şeyi bilerek veriyor (iyi ki çocuğum olmuyor). Öyle evhamlıyım ki çocuğuma bir şey olacak diye bisiklet bile alamazdım. Öyle baskı kurardım ki çocuk ruh hastası ya da sapık olurdu.

Benden koca da olmaz. Kadınlarla olan münasebetimde tam bir maço olurdum. Kadınım mayo giyemez, yanımda kimseyle konuşamazdı.

Kadın da olamazdım. Çünkü kadın tarafım faciadır. Adam, bir başka kadının sigarasını yaktı, konuştu diye onu paralardım. Allah onun için beni son anda böyle yaratmış.

Demiş ki; ‘Bu ne ana, ne baba olabilir. Ne kadın, ne de erkek olabilir. Ben bunu bir güzel harmanlayayım da göndereyim. Yoksa facia bir şey olacak’...]

Muhafazakar olduğunu iddia eden Cemile (İpekçi) bu açıklamalardan facia daha ne olabilir ki diyorum sana ama varmış işte 'bakınız' #. Senden bir şey istemiyoruz ama gölge etme yeter sadece.



11 yorum:

İçimdeki Ayı dedi ki...

Yazıyı dün okuduğumda bir bir sıralamıştım yazacaklarımı. Ama anlık sinirle iş yapılmaz diyip durdum ki iyi ki öyle bir duruş yapmışım. Yoksa bir facia da benden çıkabilirdi.

Kendileri ne yapmaya çalışıyor anlam veremiyorum. Nedir bu yahu demekten başka birşeyde yok. Anlamıyorum...

sonradan gurme dedi ki...

yukardaki işini biliyo konusu benim eski hatunu aklıma getirdi.benden büyüktü yaşça.normal kabul edilebilecekten de büyüktü hatta.bana "kardeşim olsan ensest olurdum" demişti.doğru biraz da,o da benim ablam olsa ben de olurdum.

gaykedi dedi ki...

bu dengesiz manyağın ne yapmak istediğini ben anlamıyorum arkadaşlar, tek bildiğim bu talihsiz açıklamaların homofobikliğiyle meşhur Aykut Işıklar'ın söyleminden bir farkı yok . bkz. http://gaykedi.blogspot.com/2009/08/escinsel-mafya-medya.html

mehmet akif dedi ki...

burdaki lafları kendisiyle ilgili. gayet normal,insan kendisiyle ilgili her şeyi söyleyebilir.
ama söz fatodaya :p yaptığı açıklamlar modacılığını pazarlamak adına, ya da her röportaj ve konuşmasına serpiştirdiği eşcinselliğiyle yine konuşulmayı başardı.aslında o dalgasını geçiyor, kendince. kaosgl ve lamda ile ilgili söyledikleri dikkatimi çekti... bizi avrupayla kıyaslamış ya, saçmalığının doruklarına çıktığı an o :)
balamoz krizinden madilikler adeta :D
çatlak

NaKHaR dedi ki...

Önce lafa bakacağız laf mı diye, sonra adama bakacağız, adam mı diye!

deyip geçmek lazım...

Islak Prenses. dedi ki...

hayır o kadar komik ki :D
Eğer bu sözleri söyleyenin kim olduğuna bakmadan bu yazıyı okumuş olsam kendisinin,açık fikirli ve geniş görüşlü görünmeye çalışıpta kesinlikle beceremeyen bir homofobik olduğunu düşünürdüm.
Bence tüm bunlar çok saçma. Kimsenin ondan yardım beklediğini sanmıyorum. Bu sert sözleri fazlasıyla garbime gitti doğrusu. Herneyse pek dert edilmesi gereken biri olduğunu sanmıyorum doğrusu :)

Adsız dedi ki...

Cok cirkin. :o( Bu adamcagizin baska bir derdi var kafasinda, sucu cinsiyetine yukleyip nefes almaya calisiyor sanki.

Senden cok guzel ana-baba olur Gaykedicigim. Sevgilinden de olur. :o)

www.elifsavas.comb/blog

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçi'ye karşı ne sempatim var ne de antipatim. Habertürk'e verdiği demeçte aslında hepimizin farkında olduğu ve bir eşcinsel olarak muzdarip olduğumuz bir konunun altını çizmiş. Eşcinsellerin (yani istisnalar hariç)özgürlükten anladığı istediğiyle düzüşme ortamı. bu yerinde bir tespit bence. Gidin gay chat/profil sitelerine en ucuzu mynette en eliti gayromeoya bakın bakalım 3. sohbet cümleniz ne olacak:)

gaykedi dedi ki...

@adsız
röportajı iyi okudunuz mu?

- "Peki Türkiye'de eşcinsellere yönelik bir ayrımcılık yok mu?"

-Cemil İpekçi; "Bence yok. Tam aksine, Türkiye bu konuda Avrupa'dan çok daha özgür."

______________________


... o bahsettiğiniz sitelerde çoğunluğun, toplum baskısı ve korkusuyla evlendirilmek zorunda bırakılan yüz binlerce insandan oluştuğunu ve evli olduklarını unutmayınız derim size... cemil ipekçiye en güzel yazılardan birisini Nagehan Alçı yazmış;


http://www.aksam.com.tr/2010/02/18/yazar/16355/nagehan_alci/index.html

Array! dedi ki...

Cemil İpekçi'nin yorumları korkunç tek kelimeyle. Bu derece önyargılı, bu kadar bilmeden etmeden konuşmak, yazık diyorum. Ayrımcılık yokmuş? Herkes iş bulabiliyormuş? Moda, güzellik konusunda çalışıyormuş herkes? Avrupa'dan çok daha ileriymişiz demek. Arkadaşın eşitlik özgürlük kavramı barların ne kadar kalabalık olduğu ile alakalı..

Bu arada, "istediği ile düzüşme" özgürlük tanımlaması değil bence. Benimsenmiş bir yaşam tarzı diyebiliriz belki. Fakat bu yaşam tarzını benimsemiş kişilerin yaptığı şey neden yanlış bireşmiş gibi görülüyor? Bunda yanlış olan ne var ki? Tek eşli olmak da yanlış değil, bu da değil bence? Neden ilişki dediğimiz kavram heteroseksist normlarla bezenmiş ahlak kriterlerine uymak zorunda olsun ki? İyinin ve kötünün tanımını kim ne zaman yapmış?

erdi dedi ki...

aktivist bir arkadaşımın, eşcinsellerin özgürleşmesindeki en büyük handikapın gene eşcinseller olduğu sözünün doğruluğunu burada da görüyorum. Adam resmen ötekileştirmeyi meşrulaştırıyor. esra erol'un yaptığını da doğru bulur herhalde. korkunç gerçekten. tuzu kuruluğun kibirliliği bu kadar olabilir.inşallah nefret suçuna kurban gider. :D