01 Şubat 2010





Haftanın Güzeli !


Sarışın erkekleri beğenme konusunda olduğu gibi Uzakdoğu erkekleri konusunda da çoğu kişi farklı düşünüyor. Bakalım eşcinsel atalarımızdan Enderunlu Fazıl Bey (1759-1810) Çin delikanlıları için neler söylemiş;


"Çin güzelinin yüzü düz ve balık kirpikli. Tam bir profesyonel. Şangay'da cafe concert'de yaklaştı bana. Onsekiz yaşında mıydı, altmış mı anlayamadım.

İslami yaşam biçimini küçümserken gülümsüyor. Ama koltuk altları, yüzü ve bacak araları sihirli bir buhurdan gibi ortada ve bendenizi şaşırtan bir çeviklik sergiliyor.

Bir kukla topluluğunda çalışıyor galiba. öyle komik şeyler anlattı ki gülmekten öldüm."



4 yorum:

AlexBoi dedi ki...

Enderunlu Fazıl Bey de Evliya Çelebi gibi gitmediği yerleri birilerinden duyup, gitmiş gibi mi yazmış acaba? 18. yüzyıl sonunda Şangay'a nasıl gittiğini çok merak ettim.

gaykedi dedi ki...

yakışıklı denizcilerle dolu bir gemiyle dünyayı dolaşmıştır diyeceğim ama muhtemelen kıçından uydurmuş olmalı bunları.

Junior dedi ki...

sarışın erkekler konusunda hiç bir sorun yok. şahsen erkeklerden hoşlanan biri olarak neredeyse sadece sarışınlardan hoşlanıyorum ama japon, çin.. hmm... sanki biraz ırkcıyım bu konuda. tek kelimeyle berbat :)

kristal dedi ki...

zevk meselesi...:)