02 Şubat 2010





Aşk !


Sosyalizmin ve ekolojik politikanın önemli filozoflarından Andre Gorz'un (1923-2007) hasta olan karısı için yazdıkları. Çift daha sonra birlikte intihar edecektir.


"Yakında 82 yaşına basacaksın. 6 santim kısaldın, kilon 45'e indi. Ama hala güzelsin, zarifsin, çekicisin.

58 yıldır birlikte yaşıyoruz. Ve şimdi seni her zamankinden daha çok seviyorum. Kısa bir süre önce sana bir daha aşık oldum. Ve şu göğüs kafesimde ancak senin sıcaklığının yatıştırabileceği derin bir boşluk taşıyorum."




6 yorum:

sufi dedi ki...

Bugün 1959 yapımı "siyah orfe" filmini izledim.Şimdi de Andre Gorz ve karısının hikayesi.Hadi gel bugünü "birlikte ölmeye cesaret edebilen sevgililer günü" ilan edelim.Hı ne dersin, sevgilerimle.

NaKHaR dedi ki...

Henüz bir iki santim boy farkımız var zamanla kapanacağını düşünüyorum... (anneme göre boyun boyumasın)

An itibariyle 5 yıl 2 ay 28 gün 8 saat ve 18 dakikadır birlikte yaşıyoruz seni ilk günden itibaren sürekli ve sürekli artan bir bağlılıkla sevgiyle ve aşkla seviyorum... Varlığın canıma can katıyor... Seninle geçen her dakika için Tannrıya şükürler olsun...

gaykedi dedi ki...

sufi-
öyle bir zamandayız ki değil sevgililer birlikte ölmeye, birlikte yaşamaya bile cesaret edemiyor çoğu zaman.

_____________________

nakhar-
sevgilim, üşenmemiş günleri, dakikaları hesaplamışsın yaa, seni seviyorum :P

Bugra dedi ki...

Her$eyden öte $u birlikte ölebilme olayı. Nasıl cezbetti anlatamam :)

kristal dedi ki...

daim beraber....

mahmure dedi ki...

gaykedi & nakhar, harikasiniz, nice 5 yil 2ay 28 gün 8 saat 18 dakikalara... Nazarlardan irak olun.