16 Ocak 2010





Bayrak Yarışı !


Annem hastaneden dün çıktı. Arabadan zar zor kucakta eve inerken ve evde duvarlara tutunarak zahmetle tuvalete giderken, kucağında tepsi yemek yemeye çalışırken, daha geçen sene aramızdan ayrılan sevgili anneannem gözümde canlandı.

Hayat tıpkı bir bayrak yarışına benziyor. Rahmetli anneannem bayrağı anneme devretti, o da gün gelecek bana devredecek.

Dün gece hasta ziyareti için gelen bir sürü misafiri ağırladıktan sonra Nakhar ile gay temalı duygusal bir film izledik (Bkz. Shelter). Kendini henüz kabül edememiş, kızlarla çıkma denemeleri yapan gay bir gencin iç dünyasını çok iyi anlatan bol ödüllü bu filmi izlemenizi tavsiye ederim.



15 yorum:

Berna dedi ki...

Çok geçmiş olsun Gaykedi.

The SummerSon dedi ki...

Geçmiş olsun gaykedi, annen bir an önce sağlığına kavuşmasını dilerim. Bahsettiğin filmi de bir ara izlemeyi düşünüyorum :)

aciftelerli dedi ki...

geçmiş olsun..

Alev dedi ki...

Anneciğine çok geçmiş olsun.Allah sağlık versin...

mahmure dedi ki...

Az once sevgilimle bir barda ickileri yudumlayip konusurken, ne tesaduf ki laf donup dolasip bir iki yil once yitirdigimiz babasina geldiginde bana "insallah sen de yasayacaksin" dedi. Tabi afalladim, O ne bicim laf dedim. Aslinda dedigi basitmis, insallah sen onlarda once gocmezsin demek istiyormus. Bunu atalarimiz cok daha guzel ifade etmisler, allah sirali olum versin diyerek. Pek de dogru demisler. Cunku vakitsiz olumler cok daha zor oluyor.

Gaykedi, annecigine ve sana uzun upuzun omurler diliyorum!

mahmure dedi ki...

Bak yine tesaduf olmus: Shelter sevgilimle izledigim son gay temali film, bir iki hafta onceydi galiba. Film bitince yaptigimiz yorumu spoiler olmasin diye sansurlu vereyim: ".... oldu, .... de oldu, ustelik ... da oldu, eeee bir gay daha ne ister ki?". Yani oyle guzel biten bi film.

Bir de Juste une Question d'Amour adli filmi onereyim. Cok cok ustun sayilmaz, ama klasik coming out'lardan farkli olarak aska yapilan vurgu on planda. Zaten isim de "yalniz bir ask mevzusu" gibi birsey. Ne seks, ne cinsel tercih, ne aile, ne cevre, sadece ask... Bir de yatakta sevgilinin annesine yakalanma sahnesi var ki, kahramanimiz icin "olamaz boyle sevimli bir sey" dedirtiyor insana.

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun kedicim. peki sen bayrağı kime devredeceksin?

gaykedi dedi ki...

geçmiş olsun dilekleri için teşekkürler arkadaşlar, merak eden arkadaş için, ben o bayrağı yeğenlerime devretmeyi düşünüyorum.

@mahmure- gerçekten çok güzel bitti sonu, film tavsiyesi için teşekkürler, bir bakayım eğer izlemediysem hemen indireyim.

7.oda dedi ki...

geçmiş olsun, en kısa zamanda ameliyatın ve hastalığın izlerinden kurtulması dileğiyle..

e.d. dedi ki...

geçmiş olsun. umarım anneciğin sağlığına en kısa sürede kavuşur.

--

shelter'ı indirdim izledim. teşekkürler, çok güzel bi tavsiyede bulunmuşsun.

victor's secret dedi ki...

shelter'ı geçen sene izlemiştim bir kaç gün de etkisinden kurtulamamıştım.

gerçek sevgi ve sevilen için neler yapılabilineceği üzerine "ne güzel" filmdir.

annekediye acil şifalar diliyorum.

coffeé dedi ki...

geçmiş olsun tekrar çok çookkk.....

lavantalimon dedi ki...

Çok geçmişler olsun.
biran önce sağlığına kavuşur.
zaten sen yanındasın, senin gibi evladı var annenenin ne mutlu.

Zuihitsu dedi ki...

Sevgili Kedi,
Yeni okudum. Uzun süredir bakamıyorum bloglara... ÇOK AMA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN...

Nazannesi dedi ki...

Merhaba,
2 seferdir sayfanızda geziniyor ve birbirinden dokunaklı yazıların hangisine ne yazsam derken kızım tarafından bölünüyorum. :)
Çok geçmiş olsun, acil şifalar olsun..
Bu devir teslim töreni hayli hazin ama kaçınılmaz..
Sevgiler..
Evrim