04 Aralık 2009





Zeki Müren !


"Evet. Düşünün, gerçek bir eşcinsel, gerçek bir travesti… Ve bir kişi bile onunla ilgili kötü laf söylememiş. Bir kişi homoseksüel dememiş. ‘Karı gibi giyiniyor’ dememiş.

İşte bu, ülkenin travesti bir ülke olduğunu, iki giysili, iki düşünceli olduğunu gösterir. Cumhuriyet’in 70-80 yılını anlayabilmek için çok önemli bir figürdür Zeki Müren."


Ezel Akay, Radikal gazetesine verdiği röportajda söylemiş bu cümleleri ve Zeki Müren’in hayatını beyaz perdeye aktaracağını açıklamış. Yalnız Ezel şunu unutuyor, bu ülkenin en ciddi adamı bile Zeki Müren konusu geçen bir muhabbette sırıtır.


8 yorum:

sufi dedi ki...

O sırıtan ciddi adam; birşeyleri su yüzüne çıkarmaktan korkup eğilimlerini sakladığı için sırıtıyordur eminim.

Nevaeh Bisexuelle dedi ki...

O bi melek!

ayşegül dedi ki...

Sizi sufi ablanın bloğunda buldum.
İyi ki de bulmuşum,çok kalite bir
bloğun var.Ben de beklerim.:P

baskasininsesi dedi ki...

MERHABA CANIM

ben az konuşan çok yorulan biriyim
şarabı helvayla içmeyi severim
hiç namaz kılmadım şimdiye kadar
annemi ve allahı da çok severim
annem de allahı çok sever
biz bütün aile zaten biraz
allahı da kedileri de çok severiz

hayat trajik bir homoseksüeldir
bence bütün homoseksüeller adonistir biraz
çünki bütün sarhoşluklar biraz
freüdün alkolsüz sayıklamalarıdır

siz inanmayın bir gün değişir elbet
güneşe ve penise tapan rüzgârın yönü
çünki ben okumuştum muydu neydi
biryerlerde tanrılara kadın satıldığını

ah canım aristophones
barışı ve eşek arılarını hiç unutmuyorum
ölümü de bir giz gibi tutuyorum içimde
ölümü tanrıya saklıyorum

ve bir gün hiç anlamıyacaksınız
güneşe ve erkekliğe büyüyen vücudum
düşüvericek ellerinizden ellerinizden ve
bir gün elbette
zeki müreni seviceksiniz

(zeki müreni seviniz)


Arkadaş Zekai ÖZGER

not: yorumdan öte oldu ama içimden geldi. sırıtmayan da çoktur bu arada. bilmenizi isterim.

Adsız dedi ki...

memleket iki düşünceli falan değil, iki yüzlü bir memleket. hem de her konuda, her alanda. ancak travesti bir kimliğimiz olduğu da muhakkak. roni...

GothiCat dedi ki...

Kim demiş şuan hatırlayamadım ama bir söz vardır:Toplumlar insana hep acı verir diye...Bir süredir ne kadar doğru diyorum...Toplumumuz o kadar iki yüzlü ki,kendi halinde sevgilisiyle dolaşan bir gay görse bir ton can sıkıcı laf söyler ama Bülent Ersoy'u bağrına basar,Zeki Müren'i sanat güneşi ilan eder...Yeni gündemde Cem Adrian insanlar arasında...Pislik laflar edip geçiyorlar.Eminim ki ileride herkes onu da bağrına basacak.Bu ülke neye göre insanları değerlendiriyor çözemedim.Çözmeye de ömür yetmez.İyi,kötü,aziz gay,kaka gay,cici kız,fahişe kız,delikanlı,yumuşak nedir bu yaftalar ve neye göre çakılır insanlara...Aslında sadece bu konuda değil her konuda aynı.Birde bizlerin unutamadığımız,toplumun sonradan kucakladığı Yavuz Çetin gibi bir kaybımız var ki bizim iç yarası.Girmiyorum bile.Kısacası neye değer verildiği meçhul...(Arayı uzatınca yorumda uzun oldu canım kusura bakma)

Adsız dedi ki...

Ayrica kariyerinin basinda neler oldugunu bilemiyoruz ki biz. Sadece unlu olduktan sonraki halini biliyoruz. O da elbise giyip taki takip da escinsel oldugunu soylememek sartiyla benimsenmis haliyle.

Kimbilir nelerle bogustu en baslarda.

www.elifsavas.com/blog

hermiyas dedi ki...

Geçenlerde bir röportaj vardı. Adnan Şenses'e ait! Zeki Müren bana tecavüz etsinler diye adamlarını yolladı! diye bir başlık! Dikkatinizi çekti mi? Daha sonra Adnan Şenses in Zeki Müreni nede çok sevdiğine dair cümleleri gene aynı röportaja konulmuş!

Bu nasıl bir saçmalıktır!? Bu nasıl bir gaddarlıktır!? Veyahut Şenses in tavrı ne denli iki yüzlüdür?