08 Aralık 2009





Kayınvalide !


Sevgilim ilk tanıştığımız günden beri haftanın bir kaç gününü ailemle geçiriyor, ben ise Nakhar'ın annesiyle beş sene sonunda ancak geçen gün tanışabildim.

Buna hazır olduğum halde, annesi yıllarca kendisini hazır hissedemedi. O yaşta bir kadın için anlaşılabilir bir durum bu.

Yemek, tatlı ve çay eşliğinde geçen bir-iki saatlik görüşmemiz oldukça keyifli geçti, çok konuşkan bir kadın, doğrusu bu konuda anneme pek benzemiyor(*). Aile saadeti güzel bir şey. Ben çok mutlu oldum onu tanımaktan.



(*) 'Şu yazının' son paragrafında annemden bahsetmiştim.

9 yorum:

pisikopati dedi ki...

aman geçmiş olsun kayın aile ile ilk karşılaşma çok streslidir hep :)

lavanta dedi ki...

Demek ki neymiş: her kayınvalide kötü değilmiş:) hele bazıları çok tatlı, genç, şirin olabiliyormuş:)))

azra dedi ki...

az önce'5 Gay Yılı' başlıklı yazını okudum..
bu kadar içtenini görmüş müydüm daha önce bilemiyorum..ama görsem hatırlardım diyorum..
okuduğunda içinin titrediği,boğazının düğümlendiği böylesine harika bi yazıyı hatırlamaz mı insan?

The SummerSon dedi ki...

Wuhu! Güzel geçmesine sevindim gaykedi :)

Fabulinus dedi ki...

Çok sevindim iyi geçmesine... Sevgilerrr...

Berna dedi ki...

Hayırlı olsunn!!

Pastafaryan dedi ki...

Adınıza çok sevindim Gaykedicim. Ben daha cesaret edip "benimki"ni tanıştıramıyorum bile annemle. Tebrik ederim ikinizi de. :)

7.oda dedi ki...

aile büyüyor :)

Adsız dedi ki...

Aman aman ne iyi!!!!! Cok sevindim. :o)

www.elifsavas.com/blog