27 Aralık 2009





Haftanın Güzeli !


Sonunda bloga dönebildiğime göre eşcinsel atalarımızdan Enderunlu Fazıl Bey'in (1759-1810) Yahudi delikanlıları için söyledikleri ile haftaya başlayalım. Fazıl Bey Yahudi düşmanı olduğu için pek sempatik şeyler yazmamış, oysa ben harika Yahudi yakışıkları tanıdım.

"Türk Yahudi güzelinin teni sarımsı beyaz. Bedeni duru ve saydam. Erken başlayan kellik çirkinleştiriyor onu. Güçsüz:bedeninde kemiklerin yerini kıkırdaklar dolduruyor sanki.

Çok cömert ve savurgan: Ramazan'da aşağı sınıftan oruç tutan birine bile veriyor kendini; zaten onu bu konuda teşvik eden de haham. Gölgesinden bile korkuyor. Eski püskü kıyafetler içinde yalpalayarak yürüyor. Hain ve alçak. Onu bu hale düşüren her milletten nefret ediyor. Tek bir yeteneği var: müzik."



3 yorum:

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

halt etmiş enderunlu fazıl :P

sendtoemre dedi ki...

bu girdiye yorum yazanların arasında bizim "sidik yarıştıran kaplumbağa"nın bulunacağından adım gibi emindim, ve yanılmamışım da :D

mahmure dedi ki...

ben bildim bunun derdini: kesin cok istedigi bir yahudi yakisiklisi buna yuz (ya da baska bisey)vermemistir, onun icin boyle yazmistir. Enderunda tahsil yapsa da gay gaydir ayol!