01 Aralık 2009





Aids !


Bugün dünya Aids günü. Yabancı arkadaşları olanlar iyi bilirler; kadını, gayi, erkeği prezervatifsiz asla sex yapmazken, Türkler her nedense prezervatiften pek hoşlanmaz.

Aids denince aklıma mutlaka izlemenizi tavsiye ettiğim Tom Hanks ile Antonio Banderas'ın eşcinsel bir sevgiliyi oynadıkları Oscar'lı Philadelphia filmi ve Phil Collins'in gaylerin gittiği Türk hamamı sahibi bir eşcinseli canlandırdığı And the Band Played On filmi geliyor.

Gene o yıllarda Zaman gazetesinin yaptığı bir terbiyesizlik var ki çok üzücü, bundan daha önce blogumda 'bahsetmiştim'. Aids'in artık, günümüzde şeker hastalığı gibi düzenli bakımla yıllarca yaşanabilecek bir hastalık olduğunu hatırlatıp daha fazla bilgi için sizi 'pozitifyasam.org'a yönlendireyim ve yaşasın güvenli seks diyeyim.


6 yorum:

mahmure dedi ki...

anli sanli kitabevlerimizin raflarinda "escinsellik hastaliktir" diyen kitaplar yer buluyor hala.

feanor dedi ki...

"kadını, gayi, erkeği" kısmına takıldım ben. Sen bile -fark etmeden de olsa- ötekileştireceksen eşcinselliği, n'apalım biz gay kedi :))

mehmet akif dedi ki...

aidsli insanların aidsli olmayanlara göre daha çok doktora gidip kontrollerden geçtiklerini okudum. bence senden benden sağlıklılar. arkadaşalarımı saymazsak doktorlarla sık görüşmüyorum o kadar, onlarsa sürekli. bence takdir edilmeliler, söven kendine baksın

Vladimir dedi ki...

Resme fena takıldım. :)

KAtliam dedi ki...

muhabbet kralındaki gay hergün kendime insülin yapamam, şeker hastası olacağıma aids olurum daha iyi demişti ama bi diş hek. öğrencisi olarak şunu demeliyim bizim fak e gelen hastaların durumu çok kötü. hepsinin oral mukozası dağılmış, herpes kaplamış, bazılarında da mantar enfeksiyonları görülüyo. yaşamını kaliteli bi şekilde sürdürmek isteyen bir aids hastasının hastalık seyrinin sadece tedaviye bağlı olmadığını ayrıca immun sistem ve genetik faktörlernde çok büyük etisi olduğunu unutmamak lazım.

Calypso ^^ Nerry dedi ki...

ahah cok iyimiş :D