13 Kasım 2009





Tanrı !


Budistim, çünkü zaaflarımın bilincindeyim; Hıristiyanım, çünkü zaaflarımı itiraf ediyorum; Museviyim, çünkü zaaflarımla dalga geçiyorum; Müslümanım, çünkü zaaflarımla mücadele ediyorum; ve tanrı her şeye kadirse, ben ateistim.”

Afgan yazar Atiq Rahimi'ye ait bu söze İlhan Berk (1918-2008) ile devam edelim:

"Tanrı... Büyük yabancı. Başka hiçbir sözcük bu denli hem yakın, hem uzak olamaz. Tanrı üstüne hiçbir şey bilmiyoruz aslında: Biliyormuş gibi davranıyoruz. Varolarak bakıyoruz. Varolmayışı ise bizi ilgilendirmiyor."



4 yorum:

yanikkoza dedi ki...

aynen katılıyorum bu güzel sözlere
koza...

7.oda dedi ki...

ilhan berk in cümleleri herşeyi kısaca özetliyor !

fikir işçisi dedi ki...

Merhaba bu blog dünyasına girdikten sonra bana ilginç gelen bir çok blogla karşılaştım bu blogda onlardan biri oldu zor bir seçim yapıp farklı bir kimlikle yaşamaya başlamışsınız aslına balarsanız ben gay lar hakkında olumlu bir fikre sahip biride değilim ama anlamaya çalıştıkça önyargılarımdan sıyrılıyorum size söyliyebileceğim tek şey kimliğinizi müslümanlıkla birlikte devam ettirin Allah azze ve celle merhametiyle hepimizi kuşatmış sarmış sarmalamış sıcacık kollarında besliyor bakıyor büyütüyor bizim hırçın çırpınışlarımızda bile o hep bağrına basıyor Allahı sevin ve ondan sizi sevmeye devam etmesini dileyin
sevgilerimle ....

Nurejew dedi ki...

Atiq Rahim'i tanımaktan dolayı mutluyum.

Bay gay kedinin benim 'HAYKIRIŞ' adlı yazımı okuyup yorumlamasını isterim.

Daha bir çok şey bilme arzusu ile...

Nurejew