24 Kasım 2009






Komedi !


Levent Kırca, eli cinsel organında ya da el kol hareketiyle cinsel birlikteliğe yaptığı vurguyla yıllarca komedi yapıyorum diye milleti ekrana, paraları da hesabına toplamadı mı? Üstelik bu insan hala bunu yapıyor.

Ekibinde travesti çalıştırdığı halde. Cemil İpekçi tiplemesinde "nişanınızı nasıl yaptınız?" sorusuna, el kol hareketleri eşliğinde "Kendi aramızda yaptık. Önce o bana taktı, sonra da ben ona taktım. Kime ne?" şeklinde cevaplıyordu.

Bu şahsın "demokratik açılım sürecini" adeta provoke eden skeçlerine ise yeri olmadığı için değinemiyorum.


Deniz Deniz (Kaos-GL)


7 yorum:

Vladimir dedi ki...

Ben o adamı çok iğrenç bulurum, kazara denk geldiğimde bakmamaya çalışırım. Çok ucuz ve zeka ürünü olmayan esprilerden medet uman, modası en az yirmi yıl kadar önce geçmiş ama kendisini hala bunu farkedememiş, hayat arkadaşlarına daima güzel kazıklar atmış, güvenilmesi imkansız bir tiptir. Tabi bu tamamen kendisinin yarattığı izlenim başka birisini suçlayamayız. Bir kaç sene önce kendinden zayıf birini görünce nasıl edepsizleştiğini haber kanallarında izlettirmişlerdi: kendini bir halt sanmaya başlamış oyunculuk düşleri kuran bir manken kızın tabiri caizse ağzının ortasına defalarca ederek kızı ağlatıp orgazm olmuştu. Acınılası, iğrenç...

victor's secret dedi ki...

oya başar ne akıllı bir kadın da kıçına tekmeyi bastı bu amcanın =')

(oya in, levent out diye bi' janjanlık da yapayım tam olsun ='D )

yuki dedi ki...

kemalizmde izmir'i geçti

zvzek, korkuyu2@hotmail.com dedi ki...

bazı tipler vardır.
Şöför birine kızıp saydırırsa,
bu tipler hemen desteklerler : "haklısın abi öküz işte"
"ayıoğlu ayııı."

Bunları en iyi anlatan laf sanırım:
"hık deyicinin pık deyicisi"

Burada da böyle tipler var.
Victor bunlardan biri.
Yahu bi kerede eleştir. Bi kere de
katılma adama. Bir faydan dokunsun.

Bense müebbet muhalefetimdir. Ve bu yüzden genellikle sevilmem.

Levent Kırca hakkındaki fikrime gelince: Bazen seviyesi düşük-argolu espriler yaptığı doğru.
Ama bunun yanında yarattığı, Küçük Hüsamettin, Kameraman Cevat Kelle, Sarhoş Şöför gibi aşmış tiplemeler
onun sanatında yeterince yetkin olduğunu gösteriyor.

victor's secret dedi ki...

sevgili zvzek (bu sefer doğru yazdım değil mi?!?)

eğer kedi'nin buraya aktardığı düşüncelere katılıyorsam ve bunu belirtiyorsam (tıpkı senin katılmadığını belirttiğin gibi) bunun neresi sorunlu? sürekli katılmadığımı söyleyerek mi geliştiririm insanları? eleştiriden sâfi muhalefeti mi anlıyorsun sen? biraz daha dikkatli takip et beni; muhalefet olduğum yorumlarımı da göreceksin...

sabah sabah dengemi sarsan şeye gelince; müebbet muhalefet olmak nedir yahu!? bu tanım seninle aynı fikirde olanlara da muhalefet etmeyi içinde barındırıyor, farkında mısın ey zvzek? bu da seni kendi içinde ve dışında tutarsız yapar. belki de bu yüzden pek sevilmiyosundur, ne dersin?

böyle yaparak ilerlediğin tek yol, emin adımlarla ilerlediğin deniz baykal olma yolu olur ancak.

yazdıklarının sadece son paragrafını yorum olarak bıraksan daha dikkate değer daha öz ve eleştirel olurdu... bence.

keep on dissenting! hadi bakalım

zvzek dedi ki...

victor bana cevaben birşeyler yazmışsın ama içerik olarak pek de elle tutulur bir şeyler yazmadığından cevap vermeye gerek duymadım. Bu arada Deniz Baykal nerden çıktı? hehehe :) :)

Neyse benim takıldığım nokta "keep on dissenting" oldu.
Kimin sözü bilemiyorum ama şöyle bir şey duymuştum: "Onlar ingilizceleri iyi olduğundan değil, türkçeleri kötü olduğundan
araya ingilizce sokuştururlar!"
hehehe :)

victor's secret dedi ki...

Cevap vermeye gerek duymayıp bu kadar yazdıysan...

Eleştirin diyen o cesur muhalefete n'oldu?

Benim de aklıma neden bilmiyorum birdenbire şu söz geldi:

"Nâdan ile sohbet güçtür bilene;
Çünkü nâdan ne gelirse, söyler, diline!"

Ömer Seyfettin'in Nâdan adlı hikayesine ilham veren atasözü =')


hamiş(bak ne kadar türkçe): Bloğuma gelip de ilginç yorumlar bırakan adsızlardan biri de sen olamazsın değil mi zvzek?

hamiş 2: Başkalarının Türkçelerine dil uzatmadan önce kendininkinin gerçekten düzgün olmasına dikkat etseydin Türkçesine dil uzattığın editör yorumlarında ortalama 5-6 tane hata bulmazdı ve komik duruma düşmezdin.

kedi bloğuna bunu yaptığım için özür dilerim