07 Kasım 2009





Keditör !


Keditörünüz bildiriyor: Bir İnsan Kaynakları sitesinde konuk yazar oldum, özellikle çalışma hayatı ve eşcinsellik hakkında kısa ama dolu bir yazı oldu, 'şuradan' okuyabilirsiniz.

Sevgili Goddess bana Japon çayı göndermiş, daha önce bir Japon arkadışımın elinden içtiğim, yukarıda resimde gördüğünüz, yarıya kadar doldurularak küçük bir tasla servis edilen ve yemyeşil köpük köpük bir şey olan Japon çayına hiç benzemiyordu. İki çay kaşığının bir küçük demliğe yettiği bu çay daha çok yeşil Çin çayına benzeyen ama ondan daha bir zarif aroması olan muhteşem bir şeydi.

Goddess'e teşekkür edip, gene daha önce bir yerde yediğim ama adını hatırlayamadığım, okey taşlarına benzeyen Japon kurabiyelerinin ismini sorayım? Bu arada bir yerde okumuştum, bizim şu makas gibi bir aletle kırparak yaptığımız kolaycı çay toplama yöntemimiz, çay bitkisi ve aromasına ciddi zararlar veriyormuş.



4 yorum:

MeRaiL dedi ki...

Tebrikler, yazilarinin devami diler.. ;)
Aklima Aylin'le ictigimiz patlamis pirincli yesil cayi getirdin, kesinlikle tavsiye ederim, muhtesem bir tadi var.. ;)
Simdide yazini okumaya kactim.. ;)

ipek aral kişioğlu dedi ki...

Kaynağım İnsan'in hazırladığın yazı için çok teşekkür ederim Gaykedi :)

Goddess Artemis dedi ki...

Afiyet olsun kediciğim & Nakharcığım! ;-)

@ merail: Ne güzeldi değil mi içtiğimiz genmai-cha! Gel de, yine içelim birlikte :-)

lifetrainee dedi ki...

merak ettim o köpükler gerçek mi? resim acaip iştah açıcı, bir kokusu eksik neredeyse :)