25 Kasım 2009





Bebek !


Tek kardeşimin, tek çocuğu dün dünyaya geldi ve ben sanırım pek taşaklı bir 'hala' oldum. 3,5 kiloluk bu erkek tosun muhtemelen bizim ailenin tek varisi olacak.

Daha önce, çok sevdiğim yengemin doğum süreci beklenmedik bir şekilde sonlanmıştı(*). Şimdi ise karışık ve hoş duygular içindeyim, doğum ve bebek bir mucize sanki. Düşünsenize bugün daha 1 yaşında bile değil 1 günlük bir can.



(*) gaykedi-kediler-sadece-iki-karde
kedi-ok-gerildi-yaknda-inallah-amca
keyifsiz-bir-dzeltme-narkozun-saatler


24 yorum:

Adsız dedi ki...

upuzun ve mutlu bir hayati olsun, sevenleri ve sevdikleri hep onunla olsun, basta "halasi" olmak uzere :)

efsa dedi ki...

Tebrik ederim ailenizi
Allah sağlıkla, huzurla büyümeyi nasip etsin.

wakan tanka dedi ki...

sağlıklı ve mutlu bi hayatı olur umarım :) gözünüz aydın ...

Vladimir dedi ki...

Hayata hoşgelmiş bu bebek için üç dileğim var;
bahtı açık olsun,
mutlu bir ömrü olsun ve
iyi insanlarla karşılaşsın.

вєndєníz... dedi ki...

Bu tabirlerin beni öldürücek:)
Yeğenin uzun ömürlü ve huzurlu bir hayat sürsün ailesiyle dilerim..her geçen gün ona daha bir bağlanacaksın hayatının odak noktası olabiliyor dikkat et(bkz:hala:))

Goddess Artemis dedi ki...

Rabbim yüzünü ona çevirsin ve yüzünü ona parlatsın! Esenlik, sağlık, başarı, bolluk ve güzellik versin!

Kardeşini ve tatlı yengeciğini kutluyorum, bu çocuk onlara mutluluk ve övünç kaynağı olsun.

Seni de tebrik ediyorum kediciğim :-)

kişisel depresyon anları dedi ki...

hepinizin gözü aydın...
analı babalı büyür insallah...

The SummerSon dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün ve hayırlı olsun gaykedi :)

O mis gibi kokusunu çek içine :) Çok güzel kokuyorlar. Benim yerime de kokla bol bol :)

Pnarist dedi ki...

Sevgili Gaykedi;
Daha önce yaşananları biliyorum...
Ve diliyorum ki bu 1 günlük can annesi ve babasıyla bir ömre yetecek mutlu zamanlar görsün...Gözünüz aydın :)

Brajeshwari dedi ki...

bu duyguyu bilirim.
bende yakın zamanda teyze oldum.


kutluyorum halayı...
şansı bol, yolu açık olsun...

Gumusdiken dedi ki...

tebrikler :) gözünüz aydın. :)

Karōshi dedi ki...

SAĞLIKLI VE HUZURLU bir yaşamı olsun minik oğulun:) Gözünüz aydın sevgili Kedi.

Ruyayla dedi ki...

Hayırlı olsun analı babalı büyüsün..
Uzuun, sağlıklı,keyifli ve şanslı bir ömür yaşar umarım..

mehmet akif dedi ki...

Yahu bu Goddess öldürücek beni :D
bi insan hristiyanlığı ancak bu kadar marka olarak kullanabilir
hani bazı eşcinseller vardır ya her fırsatta illaki eşcinselliğini dile getirir ve farkındalık yaratmak ister güya, ahan da Goddess bunların hristiyan versiyonu. duacı ferisilerin kahve dükkanlarında dolaşan hali de denebilir kendisi için.
çok komik yahu :)

Adsız dedi ki...

bizim yaşadığımızdan daha güzel bir dünyada yaşasın. roni...

gaykedi dedi ki...

@mehmet akif
Haksızlık yapmıyor musun? bir önceki yorumlarda geçen "Allah analı babalı büyütsün", "Allah sağlıkla, huzurla büyümeyi nasip etsin." dileklerinden ne farkı var goddesin söylediklerinin allah aşkına?

Berna dedi ki...

Gaykedi, tebrikler!! Allah hepinize sağlıkla, huzurla yaşamayı nasip eder inşallah!! Bebekin adını da söyler misin bize sonra?

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

kedi amca oldun ha :) benimde bir ablam, bir abim ve birer tane de çocukları var, biraz erken yaşta amca ve dayı diyen 2 bıcıra kavuştum. Yaşayıp göreceksin harika bir duygu. Umarım yiğenin çok sağlıklı ve mutlu bir hayat sürer.

Xenophilius dedi ki...

Büyük halayı kutluyoruzzzz=)Bebişede hep mutlu olacağı bir hayat temenni ediyoruzzz=)Sizleri seviyoruzzz=)

Truva dedi ki...

Gaykedi tebrikler, Tanrı sanada baba olmayı nasip etsin inşallah ...

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki...

Harika haber geçmişteki onca olumsuzluktan sonra..
Ailene ve sana mutluluk katsın kedi..

*ĞĂŶŶŐŔ* dedi ki...

Tanrım sağlıklı ve huzurlu bir yaşam sunsun bebişe..çok mutlu oldum..:))
yüreğine çok iyi bak..

Ebru dedi ki...

Tebrikler...Herşey çok güzel olsun, Allah hayırlı güzel ömürler nasip etsin sevdikleriyle.

aksilaz dedi ki...

Adı nedir ?