30 Ekim 2009





Kış !


Kış ve onun en güzel tarafı geliyor artık: Gece sıcacık yatağından tuvalete kalkarsın, o saatte kaloriferler yanmaz, dönene kadar üşürsün, sonra sıcacık sevgilinin yanına sokulursun, onu öpersin, sarılıp huzur içinde uyursun.

Ya da sen gece saatlerce oturursun, üşümeye başlayınca yatmaya karar verirsin, ayakların, ellerin buz kesmiştir, sevdiğinin yanına uzanırsın, sıcacıktır, yüreğinin, ayaklarının, ellerinin, tüm ruhunun ısındığını hissedersin.

Yazın en kötü tarafı sıcak yüzünden insanın birlikte yatmaktan ve seks dışında sarılmaktan kaçacak delik araması işte.



17 yorum:

wakan tanka dedi ki...

tanımlamalar süper =)

henüz uygulayamadığımdan bişey diyemiyorum ama tahminen güzeldir :)

victor's secret dedi ki...

kediiiii!...

nispet mi yapıyosun bakayım sen!? ='D

güya izmirliyim ona rağmen yazın sıcağına güneşin yakıcılığına dayanamam...

kışla aram azıcık daha iyi... en güzeli bahar, nisan... bayılırım nisana belki o ayda doğduğum içindir. hele izmirde öyle güzel olur ki nisanlar...

şimdi ise ev buz gibi, inadına açmıyorum kaloriferleri ='((

yuki dedi ki...

olan var olmayan var kedi :'(

The SummerSon dedi ki...

Ah o sıcaklık, o nefes alışverişleri...

Özlediğim duygular, anlar...

homeless dedi ki...

o sevgili hic itiraz etmeden
usumussun der ve isitmak icin elinden gelini yapar uykuyla uyaniklik arasinda

Emre Varışlı dedi ki...

sevgilisi olmayanlar da bu durumda idamlık mahkum gibi dönerler o yataklarına..

glaskas dedi ki...

işkence ediyorsunuz resmen.
yorumları okudukça kendimi daha da kötü hissettim, hele o: "usumussun der ve isitmak icin elinden gelini yapar uykuyla uyaniklik arasinda" lafı bitirdi. cidden nispet yapıyor olmalısınız.

eminim çok güzel bir duygudur, yaşayanlarınki daim olur inşallah!:) yaşayamayanlara da yardım etsin Allah, o yatakta yalnız yatmak koyuyor adama, yalnızım ordan biliyorum:D

Recep Vatansever dedi ki...

Üşümeyi özlemişim gerçekten. İki gündür soğukla özlem gideriyorum. Ama senin dediğin gibi üşüdüğümde sarılacak bir sevgili yok, maalesef.

sedef dedi ki...

Seviyorum düzenli blog tutan insanları.

Bu arada kış kötü, en azından Mersinli'ye Ankara kışı fena =)

Sevgiler.

principessa dedi ki...

Benim şehrime kış bir günde geldi.
Bi gün önce tişörtle gezerken bugün kazak falan giymeye başladık.
2gecedir de üşüyorum yatakta ama sevgilim yok maalesef ayaklarımı ve beni ısıtacak.yani yanımda olamıyor ve ben yazını okurken içim gitti kedi.

Saygılar

B.B.B. dedi ki...

Arşivime gömdün beni yine :)

Kışın aşk başka güzel... Hatta serde aşk olmasa, kış hiç güzel değil...-bence.

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

dün gece bu sıcaklardan kendimi yatağın diğer ucuna savurmalarımın aksine sevgili kişisine nasıl sarılarak yapıştıysam sabah aynı pozisyonda uyandığımdır. havalar soğumuş gercekten de..

:o)

Bugra dedi ki...

Hadi kocaman kucakla$alım, sarılalım :))

$aka bir yana, son cümleye takıldım kaldım. Mükemmel bir tespit Kedi..! :)

7.oda dedi ki...

yalnız uyuyanlar var dimi alla alla böyle de yazı yazılır mı :)

UYKUSUZ//UYURGEZER dedi ki...

evet kışı saydığın sebeplerden dolayı cok seviyorum ama maalesef yanlız uyuyorum genelde :(( sevgilisi olmayanlar yada uzakta olanlar da var işte..birlikte uyuyabilenler tadını çıkarsın :)) UYRGZR-.-

Ebru dedi ki...

Sıcaklar olsun da yine kaçacak yer arayalım, sarılacak fırsatlar kollayalım ;) Soğuklar felç ediyor insanı kedii:(

Blog Gibiyim dedi ki...

Sıcak günlerde kış gelsin diye yalvaran ben şu an şu soğuk istanbula sövüyorum kediiii :(