23 Ekim 2009





Devlet 'Mal'ı !


Gay olmayan bir dostum askerliğini yaparken, bölüğünde bir eşcinsel ilişki açığa çıkıyor.

Yüzlerce genç erkeğin olduğu bir ortamda bu garip değil, hatta pasife pembe tezkere verilmesini de artık duymayan kalmadı sanırım, ama ben aktif olan kişiye ceza verilirken devlet 'mal'ına zarar ile suçlanmasını ilk defa duydum.

Bu arada yüce devletimizin aktif gayleri eşcinsel sınıfına sokmaması psikoloji bilimi ve toplumumuzun erkeklik algısı açısından son derece ilginç bir konu tabi.


9 yorum:

Evren dedi ki...

öyle bir adam!la karşılaşmıştım bir vakit, erkekliği ve 'ibne becermesi' ile övünürdü... bir çeşit onlara gününü gösteriyordu. öylesine erkekti... öylesine adam...

yuki dedi ki...

pasifi çok benimsemişler herhalde "devlet malı" yerine koyduklarına göre.

Pastafaryan dedi ki...

Devlet malı ha? Devletimizin "popo"muzla bu kadar yakından ilgilendiğini hiç bilmiyordum. Gözlerim doldu. o.O

Junior dedi ki...

Saçma ve bir o kadarda traji komik geldi bu durum bana. Şaka gibi ya...

homeless dedi ki...

askerlik yapmak istemiyorum diye beyanda bulundugunda da senden zırıl olmanı bekliyorlar
zırılsan ikna edebiliyosun
adam gibi gidemiyorsun :(

gayetdogal dedi ki...

kıçımızı kolluyorlar :D

Venüs dedi ki...

işte biz ku kadarız.utandım bir anda bu zihniyetlerden

zvzek dedi ki...

ya onu bunu bilmem.
buradan gay arkadaşlara tavsiyem.
böyle bir fırsat varken,
bunu kullanın ve askere gitmeyin.

onca hetero gitmemek için her yolu tırmalarken, sizin gurur yapmanıza gerek yok.

gaykedi dedi ki...

buraya hikaye ekleyen arkadaş, rica etsem gaykedi@gmail.com adresine yazar mısın?