08 Ekim 2009





Anam ve Oğlum !


Dün Nakhar'la sinamada 'Anam ve Oğlum' filmini izledik, yani 'Karanlıktakiler'i. Fragmanı çok çok kötü olsa da aman sizi yanıltmasın. Şu an sinemalarımızı dolduran çoğu embesil Amerikan ve Türk filmleri içinde bir çiçek gibi parlıyor.

Tek diyebileceğim film süresi sanki biraz daha kısa tutulsa iyi olabilirdi (özellikle reklam ajansında geçen bazı sahneler). Ayrıca filmin son yarım saati sizi çok şaşırtacak. Aksiyon filmi dışında film izlemekten çekinmeyen seyirciye özellikle tavsiye ederim.


4 yorum:

The SummerSon dedi ki...

Bu filme ben de gittim geçen gün gaykedi. Öyle aman aman, abartı beğenmiş değilim. Evet, kimi sahneler daha kısa tutulsa daha iyi olabilirdi.

Damlo dedi ki...

ayy bi gitsem de rahatlasam :)

principessa dedi ki...

çok meraktayım bende gidicem inşallah en yakın zamanda..
klasik bir çağan ırmak film mi mi ,ağlatıcak ağlatırken güldürecek mi yada etkisini yine bırakacakmı her dizisinde ve her filminde oldudugu gibi...izleyelim de görelim ..

Junior dedi ki...

Ben daha bu gün gittim filme arkadaşımla beraber. Gerçekten, güzel bir film olmuş. Ama bazı gereksiz detaylar farkedilmiyor da değil. Hani gereksiz demek ne derece doğru oldu bilmiyorum ama bütünlük içerisinde yer alması çok lüzümlü olamyan sahnelerin irdelenerek yansıtılması insanı biraz sıkıyor. Genede güzel :)