02 Eylül 2009





Unutmayalım !


Bir Anma; Hatırlayanlar olacaktır, 1997 yılında TGRT televizyonunun, vücudunda Allah yazan dövmesi olduğu için hedef gösterdiği barmen Oğuz Atak, köpeğiyle yürüyüşe çıktığı ertesi gün Bebek parkında öldürülmüştü. Evinde yapılan incelemede Mevlana ve tasavvufla ilgili kitaplar bulunmuştu Oğuz'un.

O masumun ahı mı tuttu nedir bilinmez İhlas holding feci batmıştı daha sonra. Cenaze namazını kıldırmak istemeyen imama bakınız Yıldız Tilbe ne demiş cenazede; "Allah rızası için kılın kardeşim. Allah'tan korkan ölüyü yerde koymaz. Hepimiz Müslüman evladıyız. Suçlamak kullara değil, sadece Allah'a düşer".



14 yorum:

yanikkoza dedi ki...

ben bu olayları daha değişik yönden biliyordum ama önemli değil ama yıldız tilbe iyi laf demiş ama helal olsun....koza

Vladimir dedi ki...

Rezil insanlar bunlar. Başkasını yargılamayı bilir kendilerinin içlerinden bir nebze olsun insanlık alameti geçirmezler. Yıldız Tilbe'nin durup durup bir laf edip beni şaşırtmasına hayranım. Aferim kadına.

morokuz dedi ki...

Eski sevgilim hatırlatmıştı bana öldürülen kişiyi.

Nezih ÜNEN'in bir klibinde oynamış. Bu iğrenç cinayet gerçekleştikten sonra klibini gösterimden kaldırmıştır Nezih ÜNEN. Onun vefatından prim yapıyormuş, reklam yapıyormuş gibi olmasın diye.. O klibin "Çingene Yüreğim" mi, yoksa başka bir şarkı mı olduğuna emin değilim..

"Şehit" diye bir kavram varsa, hayatı boyunca samimiyetle her konudaki en doğruya ulaşmak için sorgulamış (ki bu cahillerin içinde bunu yapmak iyi ve sorumluluk duygulu bir yüreğin yanında dev gibi bir cesaret de ister) ve hayatı boyunca olabileceğinin en iyisi olmaya çalışmış (aslında bunlar her insanın ödevidir bence) saçma sapan cahil bir yaratık tarafından öldürüldüğünde, öldürülen bu insana verilen sıfat olmalıdır bu bence.

gaykedi dedi ki...

koza
farklı yönü ne koza merak ettim?

______________________

vladimir
onun o içli sesiyle kafamda canlandınca söyledikleri yürek parçalıyor.

______________________

moröküz
evet, savaş gibi bir ölme-öldürme ortamında ziyan olanlardan çok, böyle suçsuz insanlar çok daha masum geliyor bana da.

rasiel dedi ki...

müslüman olması ihtimali ile işi meşrulaştırmanın bir anlamı yok bence. nsl japon tanrılarının ismi dövme yapılıyorsa. islam tanrısı allah'ında yapılma özgürlüğü var. ki birinin cenaze namazının kılınması da bir marifet değil. tabiiki çok üzücü bir olay fakat bunun belli bir çerçeve etrafında düşünülmesi taraftarı değilim.

sufi dedi ki...

Hani Şah damarımızdan da yakındı!Cismin, nefsin ve ruhun tek sahibiydi ya ALLAH! Ne oldu da
Cisme yazılan ALLAH yazısı böylesi bir tepki gördü? Akıl alası gibi değil.

homeless dedi ki...

10 sene once de duydugumda tuylerim diken diken olmustu simdi de

bu insanlarla ( azmettiricler ) ayni topraklari paylasmaktan utaniyorum birkez daha.
tum musluman ve musluman gozuken toplumlarin sorunu sanirim bu, sekilsellik...goruntu...
offf karnima agrilar girdiii

gaykedi dedi ki...

rasiel
haklısın müslüman olup olmaması öldürülmesi suçunu değiştirmez.

__________________

sufi
maddiyatçılığın başka bir tezahürü olsa bu gerek.

___________________

homeless
müslümanlığı bu zannedenler var, tgrt'den bayrağı şu an vakit gazetesi almış gözüküyor.

Pınar dedi ki...

Yıldız Tilbe'ye helal olsun! O kadını sevmezdim ama beni utandırdı...

Chen dedi ki...

Yıldız Tilbe'ye helal olsun! O kadını sevmezdim ama utandırdı beni...

Ne serseri insanlar var. Ya ben en çok o kendini müslüman sananların benimle(!) birlikte cehennemde yanacakları zamanı görmek istiyorum. Eğer öyle bir yer varsa, hadi diyelim ben gideceğim ama onları da yanımda götüreceğim yaa!!!

cumba dedi ki...

Güya bir de İslamj hoşgörü dini derler. Ben nedense hiç göremedim o hoşgörüyü.

homeless dedi ki...

cumhuriyet gazetesi, Türkiye Barolar Birliği ile İstanbul ve Ankara Barosu, ünlü keman sanatçısı Ayla Erduran, Idil Biret
bu liste uzarrrrr gider ama Huseyin uzmez e gelmez onu gostermez....
aldigi cezalar da azimsanacak gibi degil 100.000 Tl gazete sahibine 11.000 Tl yazi isleri mudurune

Purple Dream dedi ki...

Hoşgörüsüz olan İslam değil, insanlar. Nedense Allah'ın bile öldüğümüzde vereceği hükmü zavallı insanlar ölmeden vermeye kalkıyor.
Muhabbet olmadan bırakın mümini insan bile olunmaz.
Muhabbetle.

victor's secret dedi ki...

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/7166465.asp?m=1

bu link'e de bakın; bakın ki ağzınız birazcık daha açık kalsın...

böyle insanlar yüzünden, islam hakkında hiçbir şey bilmeyen yabancı uyruklu arkadaşlarıma müslümanım demeye çekindiğim zamanlar çok oluyor!

yardım et ya Rab!