19 Eylül 2009





Geldim !


Sonunda bilgisayarıma tekrar kavuştum. İnsanın kendi bilgisayarı gibi yok, klavyesinin hassasiyetine, yazarken tuşların çıkardığı sese bile alışıyor insan ve tabi kendi masaüstü düzenine.

Dün bilgisayarımın teslimi bir kaç saat gecikince, Nakhar ile vakit geçirmek için, korku sineması sevmediğim halde 'Evdeki Düşman'* filmine gittik. Ben pek korkmadım ama sevgilim bir kaç yerde feci sıçradı.

Bol kanlı, klasik bir korku filmi ummamıza rağmen oldukça seviyeli bir gerilim filmi çıktı karşımıza, tavsiye ederim.


* http://en.wikipedia.org/wiki/Orphan_(film)

6 yorum:

Recep Vatansever dedi ki...

bilgisayar kavuşmana ve dolayısıyla dönmene sevindim. umarım bilgisayarındaki arıza her ne ise tekrarlamaz. benimki her zaman tekrarlar da. :)

mehmet akif dedi ki...

ilk paragrafı öyle bi yazmışsın ki, yanlış anladım! hah

korku filmlerinde hallowen 'nın çocukluğunu anlatan filmi pek bi sevmiştim.
küçücük çocuğun eline bıçak verip, babasını ablasını doğramasını söyleyen zihniyet... işte bu !

Venüs dedi ki...

Hoşgeldin.
Seni tekrar görmek güzel.

7.oda dedi ki...

ben de çarşamba akşamı izledim. kaliteli bir gerilim filmiydi kesinlikle. gerçekdışı bir şey olmadığından çok da etkilendim ben ayrıca. o kız!!dan.. özellikle son yarım saat epey iyiydi..

NoNeLeSS dedi ki...

Ah gözün aydın Gaykedi,

Seni çok iyi anlıyorum. Sonunda internetim bağlandı ve ben de kendi bilgisayarıma yeniden kavuşmuş gibi oldum...

kapının ziline basıp kaçan fincan dedi ki...

hoş geldiniz ,ben de geldımmmm